گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بازی زیبا و سه بعدی مسابقات ماشین سواری بر روی جاده های خاکی ویژه پلتفرم های جاوا Colin McRae: Dirt

بازی زیبا و سه بعدی مسابقات ماشین سواری بر روی جاده های خاکی ویژه پلتفرم های جاوا Colin McRae: Dirt 3D
 
بازی زیبای و سه بعدی مسابقات ماشین سواری بر روی پیست های خاکی ویژه پلتفرم های جاوا سایز های 240x320, 360x640 شما در این باز به رقابت با سخت ترین راننده گان ماشینن های مسابقه ای میپردازید و قادر به شکست ان ها هستید در بازی با گرافیک خوب شما میتوانید با جمع اوری سکه ها ماشین های متفاوت خریداری کرده و از رقبای خود پیشی بگیرید همچنین می توانید عکس هایی از محیط بازی در ادامه مطلب ببینید

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی زیبا اسپرت و با گرافیکی عالی و فوق العاده ی راگبی یا همان فوتبال امریکایی برای گوشی های

دانلود بازی زیبا اسپرت و با گرافیکی عالی و فوق العاده ی راگبی یا همان فوتبال امریکایی برای گوشی های اندروید بنام NFL Flick Quarterback
 
بازی زیبایی NFL Flick Quarterback که برای شما بازدید کننده گان عزیز قرار داده ایم یکی از پر طرفدار تریت بازی های ورزشی در سطح جهانی است و بازی جالبی هم برای این ورزش طراحی و ساختن که دارای گرافیکی فوق العاده بالا و گیم پلی جالب و اعتیاد آوری است که می توانید از سایت خودتان دانلود یک موبایل دانلود کنید این بازی مربوط به بهترین لیگ های راگبی جهان است شما در این بازی با انتخاب تیم مورد نظر دست به رقابت با دیگر تیم ها سر کسب امتیاز های بیشتر می شوید و در زمین های بارونی افتابی روز یا شب دست به شکست رقبای خود بزنید همچنین این بازی یک حالت جدا گانه مخصوص سرگرمی دارد که میتوانید با انتخاب یک بازیکن حرکت های استثنایی را که را انجام دهید و سرگرم شوید و میتانید عکس هاس بازی را در ادامه مطلب ببینید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی مبارزه ای و پر خاطره مورتال کمبت دو Mortal Kombat II برای سیمبیان برای نوکیا سری ۶۰ ویرا

دانلود بازی مبارزه ای و پر خاطره مورتال کمبت دو Mortal Kombat II برای سیمبیان برای نوکیا سری ۶۰ ویرایش 5 (S60v5 Symbian 9.4)
 
بازی زیبای و قدیمی مورتال کمبت دو Mortal Kombat II برای گوشی های سیمبیان 9.4 اماده دانلود کرده ایم برای شما بازدید کننده گان عزیز این بازی همان بازی مورتال کمبت دو برای پلی استیشن یک است با همان کیفیت و سبک بازی که برای این سری از گوشی های تبدیل شده است میتوانید عکس هایی مرتبت به بازی و سبک  و کیفیت گیم در ادامه مطلب ببینید.

.: ادامه مطلب :.

با بازی زیبای نینجای میوه به شکار میوه های بروید Fruit Ninja ویژه سیستم عامل های آندروید , ای او اس

با بازی زیبای نینجای میوه به شکار میوه های بروید Fruit Ninja ویژه سیستم عامل های آندروید , ای او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) , سیمبیان (S60v5, S^3) و ویندوز موبایل
 
بازی زیبای و هیجان بر انگیز نینجای میوه Fruit Ninja شما در این بازی به شکار میوه ها رفته و انها را برای ابمیوه گیری خود تیکه تیکه میکنید در این بین حواس خود را به بمب هایی که قصد خراب کردن ابمیوه گری شما را دارند باید جمع کنید و انها را با شمشیر سامورایی میوه خوردکنی خود نزنید این بازی قابل اجرا برروی گوشی های  دارای سیستم عامل ویندوز موبایل 7 , اندروید نسخه 2.1 به بالا , آيفون و آيپاد و آيپد IOS 3.0 به بالا , سیمبیان سری 60 ورژن 5 و  سیمبیان 3 مانند مدل های نوکیا N8, C6-01, C7-00, E7-00 و سونی اریکسون Satio, Vivaz میباشد

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار جذاب Xtreme Wheels 1.1.2 – آیفون و آیپد

بازی بسیار زیبا و دیدنی Xtreme Wheels مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. شما باید در این بازی با موتور خود حرکات نمایشی انجام دهید و امتیاز کسب نمایید. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Xtreme Wheels بازی بسیار جذاب Xtreme Wheels 1.1.2   آیفون و آیپد

 

 


 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Asphalt 6 Adrenaline HD اندروید

 بازی بسیار زیبا و جذاب Asphalt 6 Adrenaline HD  را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. حتما شما هم با این بازی آشنایی دارید، این بار می توانید این بازی سرگرم کننده را در موبایل خود انجام دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد . امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Asphalt 6  Adrenaline HD بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Asphalt 6 Adrenaline HD  اندروید

 

 


.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Gravity Runner – جاوا

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Gravity Runner را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Gravity Runner بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Gravity Runner   جاوا

 

 


.: ادامه مطلب :.

بازی جدید و مسابقه ای Extreme Formula 1.5.2 – آیفون و آی پد

بازی Extreme Formula عنوانی جدیدی از بازی های ریسینگ و مسابقه ای است که برای گوشی های اپل عرضه شده است . سرعت بالای خودروهای بازی، گرافیک بالا و سخت بودن از ویژگی های این بازی زیبا هستند . برای بازی کردن می توانید بخش داستانی و مسابقه ای را انتخاب کنید که قابلیت آنلاین بازی کردن را نیز دارد . داشتن ۱۰ خوردو در ۴ کلاس مختلف و ۲۲ راه برای مسابقه بازی را هیجانی تر می کند . برای اجرای این بازی نیازمند iOS 4.3 و بالاتر هستید .

 

Extreme Formula بازي جديد و مسابقه اي Extreme Formula 1.5.2   آيفون و آي پد

 

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Matchpoint Tennis – جاوا

 بازی جذاب Matchpoint Tennis را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Matchpoint Tennis بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Matchpoint Tennis   جاوا

 

 


 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Bang Bang Racing THD اندروید

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Bang Bang Racing THD  را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. حتما شما هم با این بازی آشنایی دارید، این بار می توانید این بازی سرگرم کننده را در موبایل خود انجام دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد . امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Band Racing 2012 بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Bang Bang Racing THD  اندروید

 

 


 

.: ادامه مطلب :.

gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

بازی زیبا و سه بعدی مسابقات ماشین سواری بر روی جاده های خاکی ویژه پلتفرم های جاوا Colin McRae: Dirt

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود