گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

کودکان و تغذیه در هنگام زمان شیر گرفتن

کودکان و تغذیه در هنگام زمان شیر گرفتن

 

۱ در مورد از شیر گرفتن انعطاف پذیر باشید. اگر کودک اصرار دارد موقع خواب شیر بخورد به او بدهید تا وقتی که آماده از شیر گرفتن شود.


۲ قبل از خواب و صبح هنگام بیدار شدن، شیر خودتان را به کودک بدهید.

۳ به تدریج وعده های شیر قبل و بعدازظهر را کم کنید، یعنی فاصله شیردادن ها را بیشتر کنید تا خود به خود یک وعده شیردهی حذف شود.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:کودکان و تغذیه در هنگام زمان شیر گرفتن,
  • پیشنهادهای تغذیه ای برای مسافران نوروزی +گنبد دانلود

    متین دانلود- عید نوروز

    در روزهاي جشن نوروز خانواده‌هاي زيادي براي استفاده از تعطيلات راهي سفر مي‌شوند. براي اينكه در اين سفر مشكلي براي اعضاي خانواده به خصوص در مورد غذا و تغذيه آنها پيش نيايد، پيشنهادهاي زير را در نظر بگيريد:


    به گزارش سلامت نیوز با توجه به مدت سفر، يك برنامه غذايي براي خود تهيه كنيد. تهيه چنين برنامه‌اي در حفظ سلامت افراد، اهمیت بالایی دارد. اين برنامه بايد با توجه به فاكتورهاي مختلفي مانند تعداد افراد همراه در سفر؛


    وضعيت اقتصادي و ميزان هزينه‌اي كه قرار است براي غذا اختصاص داده شود، تركيب سني افراد خانواده و نياز‌هاي تغذيه‌اي آنها وامكانات مورد دسترسي در مقصد سفر، امكان يا عدم امكان تهيه غذا در محل اسكان و... به دقت برنامه‌ريزي شود.

    يكي از فوائد برنامه‌ريزي اين است كه امكان تهيه مواد اوليه از شهر خودتان با قيمت مناسبتر و اطمينان بيشتر از سلامت ان وجود دارد. به علاوه با مشخص بودن وعده‌هاي غذايي و آمادگي براي تهيه آنها شما مي‌توانيد از انتخاب از سر ناچاري و تصادفي غذا در طي سفر پيشگيري كنيد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:پیشنهادهای تغذیه ای برای مسافران نوروزی +گنبد دانلود ,
  • بیست و پنج رفتار مودبانه‌ای که باید به کودکتان بیاموزید

     بیست و پنج رفتار مودبانه‌ای که باید به کودکتان بیاموزید

    آموختن رفتارهای ساده مودبانه به کودکتان به او در ارتباط با دیگران کمک خواهد کرد.

    کودکان معمولا به طور عامدانه بی‌ادب نیستند، در اغلب موارد مسئله این است که آنها اصول رفتار مودبانه را یاد نگرفته‌اند.

    این 25 مورد خلاصه آدابی است که کودک تا 9 سالگی باید یاد گرفته باشد:

    1- هنگامی چیزی را می‌خواهی بگو: "لطفا".

    2- هنگامی چیزی به تو می‌دهند، بگو: "متشکرم."

    3- هنگامی که بزرگترها با یکدیگر حرف می‌زنند، میان حرف آنها نپر، مگه اینکه مسئله‌ای فوری مطرح باشد. آنها حواس‌شان به تو هست و وقتی حرف‌شان تمام شد به تو پاسخ خواهند داد.

    4- اگر لازم است که توجه کسی را فورا جلب کنی، گفتن عبارت "ببخشید" مودبانه‌ترین راه برای وارد شدن به مکالمه است

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:بیست و پنج رفتار مودبانه‌ای که باید به کودکتان بیاموزید ,
  • رویای داشتن شوهر خوش لباس

    رویای داشتن شوهر خوش لباس

    مرد در حالی که با سرعت پله ها را دو تا یکی می کرد و می خواست خود را به جلوی در منزل برساند، ناگهان همسرش را دید که مقابل در ایستاده و منتظر وی است تا به اتفاق هم به مهمانی بروند.

    مرد به همسرش رسیده و بعد از سلام و احوال پرسی به همسرش می گوید:

    حاضری؟ بریم، دیر شد..

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:رویای داشتن شوهر خوش لباس ,
  • دعوا در پشت صحنه «قوی ترین مردان ایران»

    متین دانلود + مردان اهنین

    جدیدترین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران امسال در حالی در کیش بدون حضور مرحوم روح الله داداشی به پایان رسید که برادر او یعنی علی داداشی به عنوان مربی و داور در کنار فرامرز خودنگاه این دوره را برگزار کردند.

    به گزارش «24»،اخبار دریافتی خبرنگار ما حاکی است که علی داداشی در طول این مسابقات دو بار با خودنگاه درگیر شده است؛ در پشت صحنه یکی از برنامه های این دوره، داداشی در اعتراض شدید به نحوه برخورد خودنگاه با ورزشکاران می گوید: «چرا با ورزشکاران بد صحبت می کنی تو همه شهرت خود را مدیون همین ورزشکاران و برنامه قوی ترین مردان ایران هستی...»

    .: ادامه مطلب :.

    روش سریع برای نابودی جوش صورت

    متین دانلود - جوش صورت

    اگر براي درمان جوش صورت خود خيلي عجله داريد پس بايد روش سريع الاثرتري را انتخاب كنيد. اگر قبل از خواب كمي خميردندان بر روي جوش بماليد، احتمالا صبح جوش شما به مراحل پاياني عمر خود خواهد رسيد و شايد هم از بين رفته باشد.
    اگر صبح كه از خواب بيدار مي شويد متوجه شويد كه يك جوش در قسمتي از صورتتان سر برآورده و خصوصا اگر اين اتفاق قبل از يك واقعه مهم برايتان پيش بيايد، حتما خيلي غصه دار مي شويد.

    به گزارش مشرق، اكثر افراد اين حادثه غم انگيز را به نوعي تجربه كرده اند. چند روز مانده به يك مهماني مهم، يك مراسم رسمي، جشن تولد و… انگار كه طبيعت از سرلجبازي مي خواهد دستمان بيندازد. حالا اگر چنين شد چه بايد بكنيم؟

    مركبات: يكي از روش هاي متداول، گذاشتن مركبات بر روي جوش است. اسيدسيتريك موجود در اين ميوه ها به خشك شدن جوش چركي كمك مي كند، در حالي كه ويتامين هاي موجود در آنها التهاب باكتری هاي عفونت زا را كم مي كند.

    .: ادامه مطلب :.

    برای مبارزه با آلرژی های بهاری آماده شوید

    متین دانلود - الرژی

    به نظر می رسد که با فرارسیدن بهار، فصل شیوع آلرژی ها و حمله به افراد بی گناهی که تا قبل از عطسه کردن و دچار آبریزش بینی شدن از تماشا تغییر فصل احساس شادی و خرسندی می کردند، نیز از راه می رسد. موسم بهار زمانی است


    که بسیاری از مردم در می یابند که نسبت به چیزهای خاصی واکنش های آلرژیک دارند و برای برخی دیگر، بهار فصل ناگزير خرید دستمال کاغذی ها و داروهای متعددی است تا شاید درد و ناراحتی شان تسکین پیدا کند.

    به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله Prevention اما راه هایی وجود دارند که می توان با کمک آنها واکنش های آلرژیک و ذرات آلرژی زا را در بخش قابل توجهی از زندگی فرد به حداقل رساند. اگر سیستم ایمنی بدن از مقابله با ذرات آلرژی زا و دفع آنها خودداری می کند، بر فرد مبتلا به آلرژی فصلی واجب است


    که بخشی از محیط زندگی خود را تغییر دهد.اگرچه به عنوان یک انسان، غیر ممکن است که یک پیله بسازیم و خود را تا تابستان در آن پنهان کنیم، اما در اینجا چند پیشنهاد واقع بینانه تر برای کنترل آلرژی فصلی ارائه کرده است كه در ادامه آنها را مرور مي كنيم.

    .: ادامه مطلب :.

    رابطه صبحانه و ضریب هوشی

    نخوردن صبحانه ضریب هوشی كودكان را كاهش می‌دهد.
    عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی اصفهان گفت: نخوردن صبحانه ضریب هوشی و قدرت یادگیری كودكان و دانش آموزان را كاهش داده و به خستگی زودهنگام آنان منجر می‌شود. رابطه صبحانه و ضریب هوشی
    دكتر"مهدی سالك" فوق تخصص غدد روزیكشنبه درگفتگوبا ایرنا افزود: خوردن صبحانه نقش مهم واساسی درافزایش قدرت یادگیری،خلاقیت وابتكار كودكان دارد ، بنابراین والدین باید نسبت به صرف صبحانه فرزندان ، بیش از دیگر وعده غذائی دقت كنند.

    وی اظهار داشت: كودكان هفت تا هشت ساعت بعد از خوردن شام، در ناشتایی بسر می‌برندو با صرف صبحانه مغز از قند كافی به عنوان غذا و منبع انرژی استفاده می‌كند

    سالك افزود: برای اینكه كودك و دانش‌آموزاشتهای كافی برای خوردن صبحانه داشته باشند ، باید شام را در ساعات ابتدایی شب صرف كنند و شبها در ساعت معینی بخوابند تا صبح زود بیدار شوند و وقت كافی برای خوردن صبحانه داشته باشند.

    وی بااشاره به این كه برخی از آنان علاقه مند به‌خوردن صبحانه نیستند گفت:
    در این موضوع والدین می‌توانند بادادن تنقلات سنتی مانند گردو ، بادام و نیز یك عدد كیك ، صبحانه مقطعی فرزند خود را تامین و برای بردن لقمه نان و پنیر به عنوان صبحانه كامل به مدرسه ترغیب شوند.

    وی افزود : اگر مدت زمان نخوردن صبحانه طولانی تر باشد، نگهداری قندخون در سطحی كه مغز قادر به فعالیت طبیعی خودباشد، دشوارتر و یادگیری ، تمركز حواس و تعادل حركتی آنها مختل می‌شود.

  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:رابطه صبحانه و ضریب هوشی,
  • هفت روش برای این‌که 100 سال زندگی کنیم

    هفت روش برای این‌که 100 سال زندگی کنیم

    7 روش ساده زندگی می‌تواند به افراد کمک کند تا بیش از 100 سال زندگی کنند.

    به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، متخصصان قلب معتقدند 7 روش ساده زندگی می‌تواند طول عمر افراد تا بیش از 100 سال را تا حدود 90 درصد افزایش دهد.

    بر اساس گزارش یونایتدپرس، افراد می‌توانند با پیروی از این مراحل هفت‌گانه احتمال تعویق در ابتلا به بیماری‌های کشنده و حفظ کیفیت زندگی را افزایش دهند.

    1. فعال باشید. کم‌تحرکی می‌تواند 4 سال از دوره زندگی یک فرد بکاهد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:هفت روش برای این‌که 100 سال زندگی کنیم,
  • شمارنده آسان بازدیدکنندگان

    Easy Counter

     

    قدم اول :  آدرس وب سایت خود را وارد کنید

     

    Http://

    (Example : www.yoursite.com) 

    قدم دوم : شمارنده مورد علاقه خود را انتخاب نمایید

     

     

  • نوشته : عادل
  • تاریخ: پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    کودکان و تغذیه در هنگام زمان شیر گرفتن

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود