گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

BearShare 10.0.0.115892 نرم افزار اشتراک گذاری و دانلود فایل


BearShare

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:,
  • دانلود سیستم عامل آندروید گوگل ( Android v0.3 liveCD )

    Android Live Cd

    آندروید (‌ Android ) نام سیستم عاملی است که گوگل آن را برای گوشی های ساخت خود نظیر G1/G2/G3 طراحی کرده و بر روی آنها نصب نموده است . سایت دانلود کده به عنوان اولین سایت ایرانی اقدام به انتشار این سیستم عامل قابل استفاده بر روی کامپیوتر می کند . نسخه پیش رو Live بوده و نیازی به نصب و کپی کردن فایلها بر روی سیستم شما را ندارد . تنها کافیست تا پس از دانلود ، آن را از حالت فشرده خارج کرده و ایمیج آنرا با یکی از نرم افزارهای رایت مانند ۴Media Burner Studio ، Alcohol120 و … بر روی CD رایت کنید .
    لازم به ذکر است که این سیستم عامل با دیگر سیستم عامل گوگل ، کروم (
    می توانید از اینجا دانلود کنید ) تفاوت دارد .

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 4 آذر 1390برچسب:,
  • تامین امنیت سیستم با Symantec Norton 360 6.0.0.133 Beta

    http://megapchardware.com/zencart/images/30-Symantec-Norton-Ghost-15.jpg

    محصول جدید کمپانی Symantec می باشد که در زمینه نرم افزارهای  امنیتی و ضد ویروس فعالیت می کند. از معروفترین محصولات این شرکت می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton اشاره نمود. این نرم افزار در واقع یک پک امنیتی کامل می باشد که دارای توانمندیهای زیادی برای برقراری امنیت سیستم با کمک ابزار های مختلف و گونگون جمع آوری شده در این مجموعه می باشد.این نرم افزار با کمک ابزار های مختلف در زمینه حفاظت سیستم از ویروس ها ، مقابله در مقابل برنامه های جاسوسی ، حفاظت سیستم و هویت شما به صورت Online و حمایت از شما در مقابل دزدی هویت در اینترنت که امروزه به یکی از مهمترین مشکلات اینترنت تبدیل شده ، چک نمودن وب سایت ها برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، دارای دیواره آتش قدرتمند برای مقابله با نفوذ هکرها به سیستم شما ، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات آنلاین و  را دارا می باشد.

    .: ادامه مطلب :.

    امنیت کامل در اینترنت با BitDefender Internet Security 2012 Build 15.0.34.1416 Final

    http://www.vegascart.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/i/bitdefender_internet_security_2012_build_15.0.27.312_final_tenebra__1312098392_bitdefender-internet-security-2012.jpg

    یکی از محصولات امنیتی شناخته شده در جهان است که دارای کاربران زیادی از سراسر دنیا است . BitDefender Internet Security باعث می شود تا با خیالی آسوده به دنیای اینترنت پای بگذارید بدون اینکه هیچ گونه خطری اطلاعات شما را تهدید کند . برای استفاده نیاز به اعمال تنظیمات خاصی ندارید و پس از نصب ، برنامه به صورت حرفه ای کار محافظت از کامپیوتر شما را برعهده می گیرد . این نسخه دارای ماژول های مختلفی مانند فایروال ، کنترل والدین ، Antivirus و antispyware ، بخش اسکن سریع ، انتی اسپم و … است که نهایت امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد . جلوگیری از مشاهده ی وب سایت های آلوده ، فیلترکردن URL های مختلف ، حفظ حریم خصوصی ، محافظت از حساب کاربری در سایت های توییتر و فیس بوک ، اسکن فوق العاده سریع و قدرتمند ، مقابله با انواع برنامه های مخرب مانند ویروس ها ، تروجان ها ، هکرها ، روت کیت ها ، کی لاگرها و … از سایر قابلیت های این اینترنت سکوریتی قدرتمند هستند که در ادامه ی مطلب نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی آن  قابل دریافت می باشد .

    .: ادامه مطلب :.

    قدرتمندترین بسته امنیتی و ضد ویروس Quick Heal Total Security 2012 13.00

    http://www.fileguru.com/images/b/quick_heal_total_security_2011_security___privacy_firewalls-117009.jpeg

    کوییک هیل، با ظاهری کاربر پسند، محافظت کاملی را در برابر تهدیدات اینترنتی فراهم می کند. این برنامه برای شما یک تجربه امن و مطمئن است هنگامی که شما در حال دیدن سایت، بانکداری الکترونیکی، خرید آنلاین، چت و بازیهای آنلاین هستید. پس از نصب، آن به عنوان سپر در برابر ویروس ها، کرمها، تروجان ها ، spywares و سایر تهدیدات مخرب قرار می گیرد. این سرویس همچنین حفاظت در برابر ویروس های جدید و ناشناخته با استفاده از تکنولوژی انحصاری DNAScan کوییک هیل، وب سایت های مخرب را مسدود و مانع از رسیدن هرزنامه به ایمیلهای شما می شود. اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۲ کوییک هیل، از منابع بسار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر، افزایش می دهد. با ارزان شدن قیمت حافظه های فلش استفاده از این حافظه ها در بین کاربران افزایش یافته است، امروزه دیگر در کیف هر کودک مدرسه ایی نیز میتوان یکی از این حافظه های فلش را پیدا کرد! این حافظه ها به صورت های مختلفی مثل کارت های حافظه، کول دیسک، حافظه های داخلی Mp3 Player ها و … مورد استفاده قرار میگیرد.

    .: ادامه مطلب :.

    شناسایی و حذف برنامه های مخرب با Zookaware Spyzooka 2.5.9.9

    http://zookaware.com/images/spyzooka-box.jpg

    شاید با برنامه هایی برخورد کرده اید که به طور ناگهان اجرا می شوند و ماهیت آن ها مشخص نیست و بیشتر برای دزدیدن اطلاعات شخصی کاربر طراحی شده اند . Zookaware Spyzooka ابزاری مفید و کاربری می باشد که سازندگان آن از سال ۲۰۰۴ میلادی برروی نرم افزارهای امنیتی کار میکنند . این برنامه به صورت خودکار تمام برنامه های مخربی که در رایانه شما وجود دارند را کشف ، حذف ، و بلوکه می کند . به صورت روزانه می توانید این نرم افزار را به طور رایگان از سایت سازنده‌ اش آپدیت کنید تا امینت رایانه‌ی شما تامین گردد .

    .: ادامه مطلب :.

    تامین امنیت سیستم با ZoneAlarm Extreme Security 2012 10.1.056.000

    http://www.blitzreview.com/wp-content/uploads/2011/07/ZoneAlarm-Extreme-Security-2012.jpeg

    نام بسته ای قدرتمند برای محافظت همه جانبه کامپیوتر در مقابل انواع هکرها ، ویروس ها ، جاسوس افزارها ، روت کیت ها و سایر برنامه های مخرب است که با نجزیه و تحلیل مداوم ، تمام عملیات شما را مورد بررسی قرار می دهد تا در صورت وجود خطر ، سریعاً به شما اطلاع دهد . این نسخه به صورت کامل می باشد و دارای بخش های مختلفی مانند آنتی ویروس ، فایروال ، کنترل کودکان با محدود سازی توسط والدین ، هماهنگ کردن کامپیوتر ، حفاظت از داده ها ، امنیت وبگری و … است که همه این ماژول ها به رایانه‌ی شما کمک می کنند تا نهایت امنیت را برای شما و اطلاعاتتان فراهم کند. موتور این برنامه از جدیدترین حملات ساخته شده پشتیبانی می کند و با داشتن لایه های امنیتی اضافه و پیشرفته ، باعث آسوده خاطر بودن کاربر می شود . پاکسازی کوکی ها ، تاریخچه ی مرورگرها ، رابط کاربری ساده ، بررسی قدرتمند فایل های دانلود شده ، مجازی سازی مرورگر ، حفاظت و رمزگذاری داده ها ، مخفی سازی از دید هکرها و افراد سودجو ، استفاده کم از منابع سخت افزاری و …. از سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند هستند .

    .: ادامه مطلب :.

    مدیریت آسان دانلود شما از سرورهای مختلف جهانی با USDownloader 1.3.5.9 (قابل حمل)

    نرم افزار USDownloader یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود محبوب در میان جمع کاربران اینترنت است.
    از ویژگیهای بارز این نرم افزار که در همین ابتدا باید به آن اشاره نمود، دریافت فایلها به صورت اتوماتیک از سرور های معروف به اشتراک گذاری فایل در اینترنت است. پشتیبانی کامل، به روز رسانی های سریع این نرم افزار از سوی تولید کنندگان، هماهنگی بسیار بیشتر با سرور Rapidshare، حفظ IP سرور ها و لینکها جهت ارتباط مجدد، از بین بردن محدودیت سرعت در بخش دانلود سرورهای معروف، دانلود همزمان ۲ فایل با سرعت بالا از سرورهای نام برده از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دریافت نمایید.

    .: ادامه مطلب :.

    دریافت سریع ویدیوهای انلاین با Stream-Cloner 1.20

    http://i1-win.softpedia-static.com/screenshots/Stream-Cloner_7.png

    پیشرو در جریان دانلود سریع و قدرتمند فیلم میباشد ، با این نرم افزار میتوانید فیلم های آنلاین و یا تلویزیون را دانلود کرده و ذخیره کنید . این نرم افزار سایت های زیادی را که برای اشتراک گذاری فیلم هستند پشتیبانی کرده و شما میتوانید به صورت مستقیم فیلم های خود را دریافت کنید . کار با این نرم افزار به حدی آسان میباشد که حتی یک تازه کار هم میتوانید با آن کار کرده و فیلم خود را دانلود کند و میتوانید با یک کلیک فیلم را ضبط هم کنید .

    .: ادامه مطلب :.

    افزایش و بهینه کردن سرعت اینترنت شما با Turbo Internet 2.1.16

    http://www.turbointernet.com/gui/images/slides/ti.png

    نرم افزار Turbo Internet به شما کمک می کند تا از تمام قدرت اینترنت خود استفاده کنید. همچنین این نرم افزار شتاب دهنده اینترنت بهترین و تنها روش برای سرعت بخشیدن به بارگذاری ویدئوهای اینترنتی نظیر سایت های یوتیوب و … می باشد. مدیر دانلود Turbo Internet نیز یک دانلود منیجر سریع و راحت می باشد. کنترل میزان استفاده از پهنای باند ماهانه، سرعت بالا در دانلود از اینترنت، دانلود فیلم از سایت های ویدیو آنلاین و مدیریت پهنای باند از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

    .: ادامه مطلب :.

    gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    BearShare 10.0.0.115892 نرم افزار اشتراک گذاری و دانلود فایل

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود