گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دریافت آسان ویدئو های آنلاین با aTube Catcher v2.6.769 + قابل حمل

aTube Catcher v2.6.769 نرم افزاری است که برای شما ویدیوهای سایت یوتوب را دانلود کرده و سپس شما می توانید ویدیو ها را به هر فرمتی که می خواهید تبدیل کنید و از تماشای آفلاین ویدیوها لذت ببرید ، همچنین علاوه بر سایت یوتوب شما می توانید ویدیوهای سایت های به اشتراک گذاری دیگری همچون MySpace ، Dailymotion ، Google ، Yahoo ، Metacafe و در حال حاضر از بیش از ۱۰۰ سایت به اشتراک ویدیو که این نرم افزار آن ها را پشتیبانی می کند را نیز دانلود کنید. همچنین این برنامه قادر است تا از فرمت های ۳GP, 3G2, AVI, XVID, MP4, MP3, MP2, WMA, WMV, GIF, FLAC, WAV, PSP, MPG, VOB, OGG, MOV, AVI پشتیبانی کند.

 

aTube Catcher دريافت آسان ويدئو
هاي آنلاين با aTube Catcher v2.6.769 + قابل حمل

 

 


.: ادامه مطلب :.

جستجوی سریع فایل های تورنت با Torrent Search 0.11.1 + قابل حمل

فایل های تورنت به علت دسترسی سریع و وجود انواع اطلاعات در شبکه ی تورنت به سرعت به یکی از فرمت های مورد علاقه ی کاربران اینترتی تبدیل شده اند . برای جستجو و یافتن انواع فایل های تورنت در اینترنت می توانید از نرم افزار Torrent Search استفاده کنید . این نرم افزار بر اساس Python ساخته شده و با استفاده از + GTK رابط گرافیکی را برای کاربران بوجود آورده است . این اجازه را به شما می دهد تا با انتخاب سایز ، نوع ، دسته بندی و … فایل های تورنت و به گونه ای با فیلتر ردن نتایج ، سریعتر به اطلاعات مورد نظر خود برسید . با استفاده از پلاگین های برنامه می توانید وب سایت های های جدید را اضافه کنید . در ادامه ی مطلب نسخه ی نصبی و قابل حمل (Portable) این برنامه از سایت دانلود ها قابل دریافت می باشد .

 

Torrent Search جستجوي سريع فايل
هاي تورنت با Torrent Search 0.11.1 + قابل حمل

 

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

مشاهده اطلاعات وب سایت ها توسط DomainHostingView 1.11

 

DomainHostingView نرم افزاری کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که توسط آن می توانید به اطلاعات وب سایت ها همچون مکان قرار گیری سرور، نوع هاست، اطلاعات دامنه وب سایت و … دسترسی پیدا کرد. نرم افزار DomainHostingView را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

DomainHostingView مشاهده
اطلاعات وب سایت ها توسط DomainHostingView 1.11

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

طراحی و ساخت کاور برای دیسک ها با DiscLabel 6.4 – سیستم عامل Mac

با DiscLabel شما می توانید برای سی دی و دی وی های خود کاورهای زیبا و حرفه ای طراحی کنید . به طور مستقیم می توان از طرح های آماده پرینت گرفت و آن ها را برروی CD/DVD خود اعمال کنید . DiscLabel همراه با طیف گسترده ای از قالب ها، از جمله حرفه ای ترین تم های موجود ، برای همه ی کاربران مبتدی و حرفه ای مناسب است . داشتن بیش از ۱۵۰ قالب از پیش ساخته شده و همچنین ۱۵۰۰ کلیپ آرت مختلف ، کار طراحی را برای شما آسان تر و لذت بخش می کند . وارد کردن فهرست ها از iTunes, iPhoto, iDVD و … ، چاپ مستقیم به دیسک پرینتر ، کیفیت بالا در خروجی و … از سایر ویژگی های این نرم افزار هستند . برای استفاده نیاز به سیستم عامل مک ورژن ۱۰٫۴ و بالاتر دارید .

 

DiscLabel طراحي و ساخت كاور
براي ديسك ها با DiscLabel 6.4   سيستم عامل Mac

 

 

 

 


 

.: ادامه مطلب :.

آنتی ویروس قدرتمند BitDefender AntiVirus Pro 2012 Build 15.0.34.1416 Final

وجود ویروس های فراوانی که هر دقیقه بر تعداد آنها افزوده می شود نصب یک آنتی ویروس مطمئن ضروری است . برخی افراد با وجود اینکه می دانند آنتی ویروس بسیار نرم افزار مناسبی برای حفاظت از اطلاعات شخصی می باشد اما در رایانه شان را که بنگریم هیچ آنتی ویروسی نیست و این دسته از افراد به Firewall ویندوز بسنده کرده اند و فکر می کنند که این ابزار ویندوز در برابر ویروس ها و تروجان ها ایستادگی می کند . اما آنها باید بدانند تروجان یک فایل جاسوسی می باشد که توسط هکر و با توجه به نیازی که برای دریافت اطلاعات از قربانی دارد آماده میشود و برای قربانی فرستاده میشود. هکر با توجه به نیاز های خود به اطلاعات قربانی این تروجان را ارسال میکند این اطلاعات میتواند شامل پسورد ایمیل یا ایدی قربانی , اشتراک اینترنت (اکانت) , نام و پسورد کامپیوتر قربانی و … باشد . همه ی ما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه مان داریم که همواره از آنها به طرق مختلف حفاظت می کنیم . پس لازم است یک آنتی ویروس قدرتمند نصب نماییم . با وجود آنتی ویروس های فراوان که هر کدام قابلیت های خاص خودش را دارد که دیگری فاقد آن است ، این سردرگمی در بین افراد دیده می شود که از چه نرم افزاری استفاده نمایند . تک سافت در ادامه یکی از معتبرترین آنتی ویروس های جهان را به شما معرفی می کند . نام این نرم افزار امنیتی قدرتمند BitDefender Antivirus می باشد . BitDefender Antivirus یکی از بهترین آنتی ویروس هاست که با وجود آن در رایانه تان و آپدیت روزانه یا حداقل هر ۳ روز یک بار آن نگرانی از بابت ویروس ها و تروجان ها نخواهید داشت . می توانید این نرم افزار امنیتی قدرتمند را از دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید .

 

BitDefender AntiVirus Pro 2012
2012 آنتی ویروس قدرتمند BitDefender AntiVirus Pro 2012 Build
15.0.34.1416 Final

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BitDefender AntiVirus Pro 2012 Build 15.0.34.1416 Final:
- امکان اسکن کامل و دقیق هارد برای پیدا کردن ویروس
- حذف خودکار ویروس ها به هنگام شناسایی آنها
- قابلیت زمان بندی برای به روز رسانی و اسکن رایانه
- امکان ویروس کشی حافظه های خارجی نظیر فلش مموری ها
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
- زمان بروز رسانی کوتاه
- سازگار با ویندوز های مختلف
- کاربرد آسان
- و …

 


.: ادامه مطلب :.

پلاگین تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ – Alien Skin Snap Art 3.0.0.697

Alien Skin Snap Art 3.0.0.688 پلاگینی قدرتمند و حرفه ای از شرکت Alien Skin Software برای استفاده در برنامه فتوشاپ می باشد. توسط این پلاگین می توانید در کمترین زمان ممکن و با چند کلیک افکت دلخواه خود را بر روی تصویر خود اعمال نمایید. این پلاگین دارای ده ها سبک و افکت از جمله رنگ روغن ، آبرنگ و طراحی با مداد ، قلم مو و . . .  می باشد. تصاویر ساخته شده با این پلاگین غیر قابل تشخیص با نمونه های واقعی و دست ساز آن می باشد. علاوه بر طرح ها و افکت های آماده ، شما می توانید در محیط این پلاگین تغییرات دلخواه خود را نیز اعمال نمایید. این پلاگین سازگاری کامل با فتوشاپ را داشته و قابل نصب بر روی ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷ می باشد.

 

Alien Skin Snap Art پلاگين تبديل عكس به نقاشي در فتوشاپ
Alien Skin Snap Art 3.0.0.697

 


.: ادامه مطلب :.

بهینه سازی حرفه ای رجیستری با Registry Booster 2012 6.0.10.6

شناسایی خطاهای موجود در رجیستری و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالابردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد.Uniblue Registry Booster 2012 پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است! این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید.

 

Registry Booster بهينه سازي
حرفه اي رجيستري با Registry Booster 2012 6.0.10.6

.: ادامه مطلب :.

قدرتمندترین مبدل DVD با Acala DVD Ripper Professional 6.1.6

 

Acala DVD Ripper Professional نام نرم افزاری است که امکان تبدیل فایل های تصویری DVD را به هر فرمت دلخواه برای شما فراهم می کند. این نرم افزار از فرمت های AVI,Divx,Xivd,MPG,ASF,WMV و … برای تبدیل پشتیبانی کرده و قادر است تا تصاویر در بهترین کیفیت با این فرمت ها را تبدیل کرده و به شما تحویل دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تنظیم بهترین شرایط تبدیل به صورت خودکار، برای هرچه بیشتر بودن کیفیت بهتر و حجم کمتر بدون افت کیفیت ، امکان اختیاری برای تنظیم برنامه تا بعد از عملیات تبدیل طولانی برنامه به صورت خودکار سیستم را خاموش کند ، تبدیل فایل های DVD به فرمت های دیگر تصویری و … اشاره نمود. این نرم افزار توسط شرکت Acala تولید شده است.

 

Acala قدرتمندترین مبدل DVD با  Acala DVD Ripper Professional 6.1.6

 

 


.: ادامه مطلب :.

قدرتمندترین مبدل فیلم های ۲ بعدی به ۳ بعدی MakeMe3D 1.2.11.713

MakeMe3D که به تازگی توسط شرکت Engelmann منتشر شده است نرم افزاری است که به طور خودکار فیلم ها و کلیپ های معمولی و ۲ بعدی شما را به فیلم های ۳ بعدی تبدیل کرده و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از ابزار و فناوری های که در خود جای داده است امکانات بسیاری را برای شما فراهم می نماید و باعث می شود تا استفاده از این نرم افزار به قدری آسان شود که حتی مبتدی ترین افراد هم بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.MakeMe3D کاربردی بسیار آسان دارد و از وارد نمودن ویدیوهای دو بعدی در فرمت هایی مانند Video-DVD, AVI, WMV, MP4, 3GP, MPG و TS پشتیبانی می کند و همچنین قادر است ویدیوهای ۳ بعدی تبدیل شده را در فرمت های AVI, MPG, MP4 و WMV ذخیره نماید.امید است با دریافت این نرم افزار لذت کافی را برده باشید.

 

makeme3dbox32323 قدرتمندترین مبدل فیلم های ۲ بعدی به ۳ بعدی MakeMe3D  1.2.11.713

 

یکی از ویژگی های این نرم افزار:

- تبدیل ویدیوهای ۲ بعدی به ۳ بعدی
- امکان تبدیل گروهی تعدادی از ویدیوهای ۲ بعدی
- تنظیم خودکار رزولوشن
- پشتیبانی از فرمت های Video-DVD, AVI, WMV, MP4, 3GP, MPG و TS برای فایل ورودی
- ذخیره سازی ویدیو تولید شده در فرمت های AVI, MPG, MP4 و WMV- پشتیبانی از انواع عینک های ۳ بعدی، فناوری Shutter و عینک های Polarisation
- تبدیل کلیپ ها و فیلم های معمولی و ۲ بعدی به فیلم های ۳ بعدی
- توانایی تبدیل خودکار رزولیشن تصویر برای  iPad، Xbox 360، PS3 و …
- تنظیم خودکار شفافیت تصاویر و اضافه کردن افکت های عمقی متنوع به فایل
- توانایی تبدیل چندین فایل به طور هم زمان
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا در تبدیل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 



.: ادامه مطلب :.

نصب و مدیریت چندین سیستم عامل با Acronis OS Selector 11.0 build 3.024

نرم افزار Acronis OS Selector 11.0 build 3.024 ،  یک نرم افزار قدرتمند، قابل اعتماد و با کاربری بسیار آسان هست برای مدیرت چندین سیستم عامل بر روی یک کامپیوتر می باشد.با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود  که هم زمان بیش از ۱۰۰ سیستم عامل رو نصب و مدیرت کنید.به کمک این نرم افزار میتونید تصمیم بگیرید که عملیات بوت از روی کدام پارتیشن و یا هارد دیسک انجام گیرد.همچنین شما قادر خواهید بود سایز پارتیشن های FAT16, FAT32, NTFS, Linux Ext2, Ext3, ReiserFS, Linux Swap را درون این نرم افزار تغییر دهید.بدون آنکه فایلی حذف یا دچار آسیب شود.هم چنین شما قادر خواهید بود بر روی هر کدام از سیستم عامل خود پسوردگذاری کرده تا از سوء استفاده دیگران جلوگیری کنید.

 

Acronis OS Selector نصب و مديريت چندين سيستم عامل با Acronis OS Selector 11.0 build 3.024

 

 


.: ادامه مطلب :.

gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

دریافت آسان ویدئو های آنلاین با aTube Catcher v2.6.769 + قابل حمل

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود