گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

افزایش و بهینه کردن سرعت اینترنت شما با Turbo Internet 2.1.16

http://www.turbointernet.com/gui/images/slides/ti.png

نرم افزار Turbo Internet به شما کمک می کند تا از تمام قدرت اینترنت خود استفاده کنید. همچنین این نرم افزار شتاب دهنده اینترنت بهترین و تنها روش برای سرعت بخشیدن به بارگذاری ویدئوهای اینترنتی نظیر سایت های یوتیوب و … می باشد. مدیر دانلود Turbo Internet نیز یک دانلود منیجر سریع و راحت می باشد. کنترل میزان استفاده از پهنای باند ماهانه، سرعت بالا در دانلود از اینترنت، دانلود فیلم از سایت های ویدیو آنلاین و مدیریت پهنای باند از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

.: ادامه مطلب :.

قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.07 build 14 Final Retail

http://programs-free.com/wp-content/uploads/2010/09/internet-download-manager-v-beta-build-skins-1.png

یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی  و … اشاره کرد.

.: ادامه مطلب :.

جستجو و دانلود فایل های تورنت با MediaGet 2.01.1092 ML + قابل حمل

http://irecommend.ru/sites/default/files/product-images/6153/mediaget.jpg

همانطور که می دانید دانلود از سایت های تورنت در بین کاربران اینترنتی بسیار گسترش یافته است. البته همانطور که می دانید یکی از قابلیت های اصلی سایت های تورنت وجود فایلهای کمیاب و فایلهایی است که براحتی در سایت های دیگر پیدا نمی شود. برنامه های زیادی هم در زمینه مدیریت دانلود از اینگونه سایت ها طراحی شده است که هر کدام قابلیت های خود را دارند. MediaGet یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین برنامه ها در زمینه دانلود فایلهای مختلف از سایت های تورنت می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید با وارد کردن نام فایل مورد نظر شروع به جستحو و دانلود فایلها از تورنت کنید. این برنامه قدرتمند به شما کمک می کند تا انواع برنامه ها , فیلم ها , موزیک ها و… را براحتی با سرعت بسیار زیاد از تورنت دانلود کنید و مدیریت دقیق بر روی آنها داشته باشید.

.: ادامه مطلب :.

دریافت آسان ویدئو های آنلاین با aTube Catcher v2.6.769 + قابل حمل

نرم افزاری است که برای شما ویدیوهای سایت یوتوب را دانلود کرده و سپس شما می توانید ویدیو ها را به هر فرمتی که می خواهید تبدیل کنید و از تماشای آفلاین ویدیوها لذت ببرید ، همچنین علاوه بر سایت یوتوب شما می توانید ویدیوهای سایت های به اشتراک گذاری دیگری همچون MySpace ، Dailymotion ، Google ، Yahoo ، Metacafe و در حال حاضر از بیش از ۱۰۰ سایت به اشتراک ویدیو که این نرم افزار آن ها را پشتیبانی می کند را نیز دانلود کنید. همچنین این برنامه قادر است تا از فرمت های ۳GP, 3G2, AVI, XVID, MP4, MP3, MP2, WMA, WMV, GIF, FLAC, WAV, PSP, MPG, VOB, OGG, MOV, AVI پشتیبانی کند.

.: ادامه مطلب :.

مدیریت دانلود به وسیله Microsoft Download Manager 1.2.1 Build 2044

http://img.labnol.org/di/microsoft_download_manager.png

 Microsoft Download Manager نرم افزاری در زمینه مدیریت دانلود است که بعید نیست در ویندوزهای بعدی مایکروسافت این نرم افزار نیز به مانند اینترنت اکسپلورر و نرم افزارهای جانبی دیگر، به ویندوز اضافه شود. این نرم افزار همانند همه نرم افزارهای مدیریت دانلود قادر است دانلودهای شما را مدیریت کند و زمانبندی نماید و بوسیله یافتن راه های مختلف به دانلودها سرعت بخشد و در دانلود فایلهای حجیم به شما کمک کند تا راحت تر آنها را دانلود نمائید. نرم افزار کم حجم Microsoft Download Manager را در ادامه از وب سایت  دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

مدیریت دانلود فایل های فلش Flv با استفاده از GetFLV Pro 9.0.6.3 قابل حمل

مانطور که از نام این نرم افزار پیداست قادر است به راحتی از تمام سایت های اشتراک ویدئو دانلود نماید. لازم به ذکر است این نرم افزار قادر است به طور هوشمند تمام امنیت های ایجادی توسط این سایت ها را کنار زده و لینک اصلی ویدئو را شناسایی و با قابلیت توقف به شما ارایه کند؛ به همین دلیل هیچگاه ویدئو های دانلودی شما دچار تخریب و خرابی نخواهند بود. امکانات این نرم افزار تنها به دانلود فلش ویدئو های محدود نمی شود و از آنجایی که ممکن است برخی از سایت ها با ایجاد خدشه هایی در دانلود ، ویدئوی شما را دچار مشکل کنند ، این نرم افزار قابلیت ترمیم و تعمیرات تصویری این فلش ویدئو ها را نیز بر عهده می گیرد.

 

GetFLV Pro مدیریت دانلود فایل های فلش Flv با استفاده از GetFLV Pro 9.0.6.3 قابل حمل

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetFLV Pro 9.0.6.3  :

دانلود و مدیریت فایل ویدیویی FLV ( فلش ویدئو )
تبدیل فایل های FLV به فرمت های ویدیویی معروف همچون MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP
امکان استخراج صوت یا ویدئو از فایل های فلش ویدئو و دادن یک خروجی صوتی یا ویدئویی مجزا
امکان ترمیم و تعمیر فایل های FLV دچار مشکل
تبدیل فایل های فلش ویدئو به فرمت های صوتی مختلف همچون MP3, WMA, WAV, AAC
تشخیص هوشمند گذشتن از امنیت سایت های اشتراک ویدئو
قابلیت دانلود از اکثر سایت های اشتراک ویدئو
محیط کاربری و رابط بصری بسیار جالب و آسان
سازگاری با اکثر نسخه های ویندوز

 

 


.: ادامه مطلب :.

مشاهده اینترنت مصرفی به وسیله NetworkTrafficView 1.10

NetworkTrafficView نرم افزاری کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که توسط آن می توانید میزان استفاده از ترافیک شبکه توسط برنامه ها مختلف درون ویندوز را مشاهده و مدیریت نمایید. نرم افزار NetworkTrafficView را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

NetworkTrafficView مشاهده
اینترنت مصرفی به وسیله NetworkTrafficView 1.10

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

download video youtube, دانلود aTube Catcher v2.6.769, دانلود از گوگل ويدئو, دانلود برنامه aTube Cat

Incomedia Website x5 evolution نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در ۵ مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.

 

WebSite X5 Evolution طراحي آسان
و حرفه اي وب سايت با WebSite X5 Evolution 9.0.2.1699

 

 

ویژگی های نرم افزار WebSite X5 Evolution 9.0.2.1699 :

طراحی صفحات وب بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
دارای بیش از ۱۰۰۰ قالب آماده و پیش فرض
قابلیت ایجاد فروشگاه الکترونیکی
قابلیت ساخت فرم، ایجاد RSS، ایجاد صفحات حفاظت شده، چند زبانه کردن سایت
طراحی صفحات وب سازگار با تمام مرورگرها
بهینه سازی کدها برای موتور های جستجو و خروجی استاندارد با XHTML
سازگار نرم افزار با سیستم عامل ویندوز ویستا و ٧

 

 


.: ادامه مطلب :.

دریافت آسان ویدئو های آنلاین با aTube Catcher v2.6.769 + قابل حمل

aTube Catcher v2.6.769 نرم افزاری است که برای شما ویدیوهای سایت یوتوب را دانلود کرده و سپس شما می توانید ویدیو ها را به هر فرمتی که می خواهید تبدیل کنید و از تماشای آفلاین ویدیوها لذت ببرید ، همچنین علاوه بر سایت یوتوب شما می توانید ویدیوهای سایت های به اشتراک گذاری دیگری همچون MySpace ، Dailymotion ، Google ، Yahoo ، Metacafe و در حال حاضر از بیش از ۱۰۰ سایت به اشتراک ویدیو که این نرم افزار آن ها را پشتیبانی می کند را نیز دانلود کنید. همچنین این برنامه قادر است تا از فرمت های ۳GP, 3G2, AVI, XVID, MP4, MP3, MP2, WMA, WMV, GIF, FLAC, WAV, PSP, MPG, VOB, OGG, MOV, AVI پشتیبانی کند.

 

aTube Catcher دريافت آسان ويدئو
هاي آنلاين با aTube Catcher v2.6.769 + قابل حمل

 

 


.: ادامه مطلب :.

جستجوی سریع فایل های تورنت با Torrent Search 0.11.1 + قابل حمل

فایل های تورنت به علت دسترسی سریع و وجود انواع اطلاعات در شبکه ی تورنت به سرعت به یکی از فرمت های مورد علاقه ی کاربران اینترتی تبدیل شده اند . برای جستجو و یافتن انواع فایل های تورنت در اینترنت می توانید از نرم افزار Torrent Search استفاده کنید . این نرم افزار بر اساس Python ساخته شده و با استفاده از + GTK رابط گرافیکی را برای کاربران بوجود آورده است . این اجازه را به شما می دهد تا با انتخاب سایز ، نوع ، دسته بندی و … فایل های تورنت و به گونه ای با فیلتر ردن نتایج ، سریعتر به اطلاعات مورد نظر خود برسید . با استفاده از پلاگین های برنامه می توانید وب سایت های های جدید را اضافه کنید . در ادامه ی مطلب نسخه ی نصبی و قابل حمل (Portable) این برنامه از سایت دانلود ها قابل دریافت می باشد .

 

Torrent Search جستجوي سريع فايل
هاي تورنت با Torrent Search 0.11.1 + قابل حمل

 

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

افزایش و بهینه کردن سرعت اینترنت شما با Turbo Internet 2.1.16

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود