گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 6.1.0

K-Lite Mega Codec Pack

هر فرمتی دارای یک کدگذاری مختلف می باشد که تنها در نرم افزارهایی که از آن کدک پشتیبانی می کند ، قابل پخش می باشد . امروزه فرمت های مختلفی ساخته شده اند که هر یک در فضایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد . به طور مثال از فرمت های ۳GP و MP4 در گوشی های موبایل ، FLV در ویدیو پلیر های آنلاین و VOB در فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی استفاده می شود . 

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار Video Capture Factory 7.2.0.590

Video Capture Factory

کارت های TV با توجه به هزینه ی بسیار پایین تری که نسب به یک تلویزیون معمولی دارند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و با تنها با صرف مبلغی ناچیز می توان از کامپیوتر به عنوان تلویزیون نیز استفاده نمود . اگر شما نیز از کامپیوتر خود چنین بهره ای می برید ، حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید برنامه ی مورد علاقه تان را ذخیره کرده تا در فرصتی که خود می خواهید به پخش و تماشای آن بنشینید اما راهی را برای انجام آن پیدا نکرده اید . امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، تصاویر در حال پخش از کارت تی وی و حتی وب کم را ضبط کنید . این برنامه که Video Capture Factory نام دارد به شما کمک می کند تا فیلم های دلخواهتان را که از دستگاه های ذکر شده در حال پخش هستند در فرمت AVI و با کیفیت بسیار بالا ذخیره نمایید . آیا نمی خواهید که حجم فایل خروجی حاصل از ضبط فیلم بیش تر از حد معینی شود ؟ کافیست تا با تنظیم یک مقدار دلخواه ، اندازه ای را که می بایست فیلم ضبط شده بیشتر از آن نشود ، تعیین کنید . امکانات دیگری نظیر ویرایش کنتراست ، روشنایی و رنگ فیلم ها در این برنامه تعبیه شده است که قطعا برای در اختیار داشتن فیلمی با کیفیت بالاتر موثر خواهد بود .   طراحی این نرم افزار به گونه ای است که هم کاربران آماتور و تازه کار نیازهای خود را به طور کامل برطرف خواهند کرد و هم حرفه ای ها .

.: ادامه مطلب :.

دانلود جدیدترین فیلم آموزش عکاسی در دنیا – بیش از ۲۳ ساعت آموزش

|برای اولین بار در دنیا ، بیش از ۱۴ گیگابایت ، بیش از ۲۳ ساعت آموزش حرفه ای|

 

phlearn دانلود کامل ترین آموزش عکاسی در دنیا   بیش از 23 ساعت آموزش

.: ادامه مطلب :.

خاموش کردن خودکار کامپیوتر Auto Poweron & Shutdown 2.50

Auto-Poweron-&-Shutdown-2.50

 

با استفاده از Auto Poweron & Shutdown می توانید کامپیوتر خود را به گونه ای تنظیم کنید که در زمان دلخواه خاموش شود . آیا برایتان پیش آمده است که بخواهید کاری را انجام دهید – مثلا دانلود یک فایل – اما زمان آن آنقدر طول می کشد که ممکن است شما پای کامپیوتر نباشید . در این حالت دو کار می توانید انجام دهید ؛ یا اینکه کامپیوتر را روشن بگذارید تا زمانی که باز می گردید و یا اینکه آن را خاموش کرده و فرایند مورد نظرتان را قطع کنید که البته هیچ یک از این راهها راه عاقلانه ای به نظر نمی رسد .

بهترین کاری که می توان انجام داد استفاده از نرم افزار Auto Poweron & Shutdown می باشد . با در اختیار داشتن این برنامه خواهید توانست تمامی کارهای خود را بدون اینکه خللی بین آنها به وجود آید انجام داده و زمانی را برای خاموش کردن آن در نظر بگیرید .

 

ویژگی های کلیدی Auto Poweron & Shutdown 2.50 :
- روشن کردن خودکار کامپیوتر شما از حالت Sleep Mode
- پخش فایلهای صوتی در یک زمان خاص
- اجرای برنامه های معین
- باز کردن آدرس های وب سایت به صورت خودکار
- خاموش کردن ، ری استارت ، لاگ آف و …
- پشتیبانی از ویندوز های ۲۰۰۰ ، XP ، ویستا و سون

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار Steam Clock 3D Screensaver 1.0 Build 2

Steam Clock 3D Screensaver 1.0 Build 2

حتما تاکنون زمان را در قالب های متفاوتی دیده اید اما کمتر کسی را می توان یافت که ساعتی در ساختارهای مهندسی بسیار پیچیده و البته جالب آنهم به طور سه بعدی دیده باشد !

اگر می خواهید این تجربه جالب را داشته باشید کافیست اسکرین سیور سه بعدی Steam Clock 3D Screensaver را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و از زیبایی های آن بهره مند شوید . 

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار SoftMaker Office Professional 2012 با لینک مستقیم

    دانلود نرم افزار SoftMaker Office Professional 2012 با لینک مستقیم

    SoftMaker Office Professional 2012

    اگر از مایکروسافت آفیس به دلیل حجم بالایی که از هارددیسک شما اشغال می کند و یا کندی ای که هنگام کار با آن برایتان به ارمغان می آورد ، خسته شده اید کافیست یک بار نرم افزار SoftMaker Office را تجربه کنید . این برنامه که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود برای جایگزینی آن با Microsoft Office دانست با گردآوری کردن تمام بخش های مورد نیاز برای یک نرم افزار آفیس در یک جا می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود در زمینه مشاهده و یا ساخت اسناد اداری نظیر پرونده های Word ، Excel ، Power Point و … یاری نماید . این نرم افزاری برای مهاجرت شما از مایکروسافت آفیس تمامی چاره ها را اندیشیده است که پشتیبانی کامل از پرونده های ساخته شده توسط ورژن های مختلف این برنامه نظیر ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ بخشی از آنها می باشد .

    این نرم افزار که از ویندوز های اکس پی ، ویستا ، سون و ویندوز سرورهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند با استفاده کم از منابع سیستم می تواند شما را زودتر به اهدافتان برساند .

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار کپی کردن فیلم ها از روی دی وی دی به راحتی Movie DVD Copy 1.3.2

    دوستان عزیز گنبد دانلود اگر به دنبال نرم افزاری برای کپی کردن فیلم های مورد علاقه تان از روی دی وی دی می گردید Movie DVD Copy از بهترین گزینه هایی است که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم . این برنامه با محیط ساده و کاربرپسند خود می تواند به سادگی چند کلیک از فیلم های مورد علاقه تان بک آپ گرفته و آنها رو بر روی هارددیسک تان ذخیره نماید . از نکات قابل توجه در این برنامه می توان به امکان کپی کردن فیلم ها از روی دی وی دی های قفل دار اشاره نمود . با توجه به اینکه بیشتر کمپانی های پخش فیلم از قفل های نرم افزاری بر روی دی وی دی های خود استفاده می کنند داشتن این ویژگی می تواند کمک شایانی به شما در کپی کردن فیلم ها نماید . پشتیبانی از دی وی دی های ۵ و ۹ گیگابایتی از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد .

     

     

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: شنبه 3 دی 1390برچسب:دانلود Movie DVD Copy 1,3,2, دانلود برنامه, دانلود برنامه Movie DVD Copy 1,3,2, دانلود ,
  • گدجت بسیار زیبای ساعت مچی TagChronograph Gadget

    TagChronograph Gadget یک گدجت بسیار زیبا با موضوع ساعت مچی است که برای سایدبار ویندوز ۷ و ویستا طراحی و ساخته شده است. این گدجت را هم اکنون می توانید از وب گنبد دانلود  دریافت نمایید.

     

    TagChronograph گدجت بسیار زیبای ساعت مچی TagChronograph Gadget

     

    .: ادامه مطلب :.

    بهینه سازی قدرتمند ویندوز با TuneUp Utilities 2012 v12.0.2120.7 قابل حمل

    می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

     

    TuneUp Utilities بهینه سازی قدرتمند ویندوز با TuneUp Utilities 2012 v12.0.2120.7 قابل حمل

     

     

    نرم افزار تنظیم موتور ویندوز به طور خودکار مهمترین مراقبت های مورد نیاز ویندوز را انجام می دهد و از هرگونه مشکل شما را با خبر می کند و را ه حل های ساده برای حل آن پیشنهاد می دهد. این امر باعث می شود که سیستم را در بهترین عملکرد با بهترین حالت نگه دارد. یک کامپیوتر کند و نامرتب اکنون برای شما بهتر از گذشته کار خواهد کرد. شما همچنین می توانید با این نرم افزار ظاهر ویندوز خود را تغییر دهید و تنظیمات لازم را بر روی هر گرافیکی اعمال کنید تا کار با کامپیوتر را مورد دلخواه و لذت بخش کنید. با نرم افزار TuneUp Utilitiesسیستم شما سریعتر و مناسب تر برای مدت طولانی تر در استفاده خواهد ماند. این خصصه های نرم افزار آن را به یک تاسیسات کامل برای ویندوز بدل کرده که برای هر شخصی قابل استفاده است حتی برای کسانی که ترجیح می دهند نگهداری کامپیوتر را به یک شریک قابل اطمینان بسپارند یا حتی کسانی که می خواهند تمام کار ها را خودشان انجام دهند.
    تنظیم موتور توربو نرم افزار امکانی را فراهم می سازد تا تقویت ویندوز را در یک عملکرد فوری، هر زمان که به آن نیاز داشته باشید انجام گیرد. زمانی که از این امکان نرم افزار بهره می برید، تجزیه و تحلیل و انجام وظایف در پشت زمینه ویندوز انجام می شوند تا مزاحم کار شما نشود. در حقیقت نرم افزار به گونه ای عمل می کند تا اگر به حافظه نیاز دارید و یا پردازشی انجام می دهید سرعت کار شما را پایین نیاورده و در زمان بیکاری سیستم از منابع سیستمی استفاده می کند.

     

    امکانات نرم افزار:
    نگهداری سیستم
    یکپارچه سازی هارد دیسک با تکنولوژی پیشرفته
    حذف shortcut های خراب
    یکپارچه سازی رجیستری
    تمیز کردن رجیستری
    افزایش کارایی
    تنظیمات زنده بهینه سازی
    خالی کردن فضای دیسک
    پیکربندی و تنظیم زمان اجرای سیستم
    نمایش و حذف برنامه ها
    رفع مشکل
    بازیابی اطلاعات پاک شده
    بررسی دیسک سخت برای رفع اشتباهات
    مدیریت برنامه های در حال اجرا
    سفارشی کردن ویندوز
    شخصی سازی ظاهر ویندوز
    تغییر تنظیمات ویندوز
    توابع اضافی
    نمایش گزارش بهینه سازی
    بازگرداندن تغییرات به حالت اول
    به روز رسانی
    نمایش اطلاعات سیستم
    پاک کردن همیشگی داده ها
    ویرایش رجیستری

    .: ادامه مطلب :.

    ویرایش و رایت دی وی دی با Joboshare DVD Creator 3.1.8.1111

    نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و نیز رایت دی وی دی می باشد. تنها با چندین مرحله ، قادر خواهید بود تا تمامی فرمتهای ویدئویی معروف مانند AVI, MPEG, DAT, MPG, WMV, ASF, MP4, 3GP, VOB را به فرمت DVD تبدیل نموده و آنها را برروی دی وی دی به منظور تهیه نسخه پشتیبان ذخیره نمایید. با استفاده از این ابزار کاربردی رایت و تهیه دی وی دی ، می توانید فایل های ویدئویی خود رابصورت نمایش اسلاید تبدیل نموده و وحتی با استفاده از ابزارهای بریدن و تغییر اندازه ویدئو ، آنها را ویرایش نمایید. همچنین این نرم افزار با ارائه امکان ساخت منوهای دی وی دی بسیار زیبا و نیز متدهای ویرایش دی وی دی به شما کمک می نماید تا دی وی دی های حرفه ای بسازید.

    ویژگی کلیدی نرم افزار Joboshare DVD Creator 3.1.8.1111 :
    - رایت انواع فرمتهای ویدئویی برروی دیسکهای دی وی دی
    - دلخواه سازی قالبهای منوها
    - قابلیت رایت از روی دیسک و نیز ذخیره برروی هارد دیسک
    - پشتیبانی از فرمتهای متنوع دی وی دی
    - قراردادن موسیقی متن برای منوهای دی وی دی
    - قابلیت بریدن قطعات دلخواه ویدئو
    - بازبینی پیش از ایجاد و رایت
    - بهره گیری ازسریعترین موتور برای ایجاد و تبدیل دی وی دی برای رایت فرم های دی وی دی
    - استفاده از واسطی ساده و مفید
    - چند زبانه بودن

     

    لینک دانلود – 18 مگابایت | لینک کمکی

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    دانلود نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 6.1.0

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود