گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training Beginner To Advanced

در زبان انگلیسی «کامپیوتر» به ماشینی می‌گفتند که محاسبات ریاضی را (بدون ابزارهای کمکی مکانیکی) انجام می‌داد. بر اساس «واژه‌نامه ریشه‌یابی Barnhart Concise» واژه کامپیوتر در سال ۱۶۴۶ به زبان انگلیسی وارد گردید که به معنی «شخصی که محاسبه می‌کند» بوده‌است و سپس از سال ۱۸۹۷ به ماشین‌های محاسبه مکانیکی گفته می‌شد. در هنگام جنگ جهانی دوم «کامپیوتر» به زنان نظامی انگلیسی و آمریکایی که کارشان محاسبه مسیرهای شلیک توپ‌های بزرگ جنگی توسط ابزار مشابهی بود، اشاره می‌کرد . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از اموزش های مقدمانی مانند تعویض عکس دسکتاپ ، کپی ، حذف و …. تا آموزش های حرفه ای مانند ساخت صفحات وب با نوت پد ، کار با محیط DOS و …را آماده کرده ایم که در ۵ فصل مختلف و در ۳٫۵ ساعت می باشند . این مجموعه دارای اتوران می باشد که کار شما را برای یاد گیری آسان تر می کند . امیدواریم از این فیلم های آموزشی که با فرمت Avi آماده شده اند ، نهایت استفاده را ببرید .

 

Beginner To Advanced آموزش
كامپيوتر از مقدماتي تا پيشرفته Computer Training Beginner To Advanced

 

 


.: ادامه مطلب :.

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی زیباترین پوزش

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "زیباترین پوزش" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی
بسیار زیبا و خواندنی زیباترین پوزش


.: ادامه مطلب :.

یافتن سریع اطلاعات هارد با Mythicsoft FileLocator Pro Pro 6.0.1235

Mythicsoft FileLocator Pro یک جستجوگر امروزی و محبوب برای یافتن انواع فایل در کامیپوتر است . شما می توانید هرفایلی را با این برنامه جستجو کنید حتی اگر فرمت آنها ناشناخته باشد . شما قادر هستید تا فایل های شبکه را نیز جستجو کنید . سرعت بالا در جستجو ، رسیدن به فایل مورد نظر ، قابلیت فیلتر کردن براساس فرمت و سایز از ویژگی های مهم این نرم افزار است . می توانید فایل هایی همچون PDF, Open Office, Word Perfect, ZIP ، اسناد آفیس و غیره را با این نرم افزار جستجو کنید .

 

Fileco یافتن سریع اطلاعات هارد
با  Mythicsoft FileLocator Pro Pro 6.0.1235

 

 


.: ادامه مطلب :.

یکپارچه سازی سریع و آسان دیسک با Auslogics Disk Defrag 3.3.0.0

Auslogics Disk Defrag یک نرم افزار عالی در زمینه دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک است . عمل دیفرگمنت یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد برای بهبود در عملکرد سیستم و یک امروز ضروری برای محافظت از هارد می باشد. وقتی شما فایلی را درون هارد دیسک خود کپی میکنید مثل این می ماند یک وسیله داخل یک اتاق پرت کرده باشید . پس باید بدانید که اگر این کار استمرار زیادی داشته باشد نیاز به تمیز کردن اتاق است . اتاق در سیستم همان هارد شماست ، پس هارد شما نیاز به تمیز کاری و مرتب کردن دارد و شما می بایست هر چند وقت یکبار هارد خود را مرتب کنید.

 

Auslogics Disk Defrag یکپارچه
سازی سریع و آسان دیسک با Auslogics Disk Defrag 3.3.0.0


.: ادامه مطلب :.

کتاب آموزش جامع زبان برنامه نویسی سی شارپ #C

سی‌شارپ  C#  زبانی شیءگرا و سطح بالا (high level) از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌ نت شرکت مایکروسافت است.زبان #C، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی است و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا می‌باشد. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعدا استانداردهای ECMAو ISO را نیز در بر گرفت. #C یکی از ۴۴ زبان برنامه نویسی ای است که توسط Common Language Runtime از .NET Framework پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله Microsoft Visual Studio شناخته می‌شود.با دریافت این کتاب الکترونیکی از سایت بزرگ دانلودها بی شک لذت کافی را خواهید برد.

 

C%23 کتاب آموزش جامع زبان
برنامه نویسی سی شارپ #C

 

 

فرمت : Pdf
زبان : فارسی
حجم : ۷.۵۳ مگابایت
تعداد صفحات : ۵۷۹ صفحه

 


.: ادامه مطلب :.

تضمین همگانه کامپیوتر شما با Uniblue PowerSuite 2012 3.0.5.5 Final

نرم افزار Uniblue PowerSuite 2012 3.0.5.5 Final مجموعه ای از ۳ نرم افزار RegistryBooster 2, SpeedUpMyPC 3 و SpyEraser می باشد. تمامی ویژگی ها و خصوصیات این ۳ نرم افزار به صورت یکجا بمنظور ارتقاء امنیت، عملکرد و نیز پایداری کامپیوتر عرضه شده است.اگرچه محصولات “فایروال” و “ضد ویروس″ مهم هستند، اما برای محافظت کامپیوتر از فایلهای جاسوسی ناخوانده و همچنین بالابردن سرعت عمل کامپیوتر کافی نیستند. Power Suite به همین منظور ایجاد شده است. تا در کنار فایروال و ضد ویروس، از کامپیوتر به خوبی پشتیبانی کند.با یکجا داشتن امکانات RegistryBooster 2, SpeedUpMyPC 3 و SpyEraser ، کاربران در منازل و همچنین در محل کسب و کار به ابزارهای پیشرفته ی نامحدودی دسترسی خواهند داشت و عملکرد فوق العاده، پایداری کامپیوتر و امنیت تضمین شده حاصل استفاده از این ابزارها خواهند بود.

 

Uniblue PowerSuite 2010 Build
2.1.3.10 تضمین همگانه کامپیوتر شما با Uniblue PowerSuite 2012 3.0.5.5
Final

 

قابلیتهای منحصر بفرد نرم افزار Uniblue PowerSuite 2012 3.0.5.5 Final :
- به حد اعلی رساندن قدرت پردازش کامپیوتر
- افزودن سرعت دانلود
- پاک کردن کامپیوتر از هرگونه Spyware یا فایلهای جاسوسی، و بالا بردن امنیت داده ها.
- اسکن و بهینه سازی رجیستری کامپیوتر، بالا بردن پایداری کامپیوتر
- حفاظت از فایلهای و اطلاعات خصوصی کاربر.
- ۲ دقیقه استفاده از این برنامه میتواند کامپیوتر را از مدتها Crash کردن و خرابی نجات دهد.

 


.: ادامه مطلب :.

بهینه سازی حرفه ای رجیستری با Registry Booster 2012 6.0.10.6

شناسایی خطاهای موجود در رجیستری و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالابردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد.Uniblue Registry Booster 2012 پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است! این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید.

 

Registry Booster بهينه سازي
حرفه اي رجيستري با Registry Booster 2012 6.0.10.6

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training Beginner To Advanced

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود