گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

تبدیل فرمت های گوناگون به پی دی اف با PDF Converter Pro 10.06

با PDF Converter Pro به سرعت می توانید فرمت های مختلف خود را به فرمت PDF تبدیل کنید . این نرم افزار به طور کامل از ۱۴۹ فرمت گوناگون پشتیبانی می کند که فرمت های رایج تصاویر ، متنی ، ورد و حتی فرمت های ناشناخته جزء این فرمت ها به حساب می آیند . فایل هایی همچون ورد (DOC ، DOCX) ، اکسل (XLS ، XLSX) ،پاورپوینت (PPT ، PPTX) ، اتوکد ، CorelDraw ، تصاویر فشرده و … تنها بخشی از فایل های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار هستند . سرعت بالا در تبدیل و همچنین کیفیت مطلوب فایل های ساخته شده با این نرم افزار از سایر ویژگی های آن است . برای تبدیل فایل های خود به پی دی اف تنها کافیست چند مرحله ی کوتاه را پشت سربگذارید و استفاده ی از آن برای همه آسان است .

 

PDF Converter Pro تبديل فرمت
هاي گوناگون به پي دي اف با PDF Converter Pro 10.06

 

 

 

فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار :

Microsoft Word (DOC, DOCX), Microsoft Excel (XLS, XLSX), Microsoft PowerPoint (PPT, PPTX), Microsoft Visio (VSD), Microsoft Works (WDB, WPS, DOCX, XLSX), AutoCAD (DWG, DXF, DWF), CorelDraw (CDR), Corel Presentations (SHW), WordPerfect (WP5, WP6, WPD, WPF), WordStar (WS), DocuWorks (XDW), QuattroPro (WB1, WB2, WQ1), Rich Text Format (RTF), Text Format (Txt), Hyper Text Markup Language (Htm, Html), Windows Bitmap (BMP), JPEG Compressed Image (JPG, JPEG, JP2)

 

 


.: ادامه مطلب :.

یکپارچه سازی سریع و آسان دیسک با Auslogics Disk Defrag 3.3.0.0

Auslogics Disk Defrag یک نرم افزار عالی در زمینه دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک است . عمل دیفرگمنت یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد برای بهبود در عملکرد سیستم و یک امروز ضروری برای محافظت از هارد می باشد. وقتی شما فایلی را درون هارد دیسک خود کپی میکنید مثل این می ماند یک وسیله داخل یک اتاق پرت کرده باشید . پس باید بدانید که اگر این کار استمرار زیادی داشته باشد نیاز به تمیز کردن اتاق است . اتاق در سیستم همان هارد شماست ، پس هارد شما نیاز به تمیز کاری و مرتب کردن دارد و شما می بایست هر چند وقت یکبار هارد خود را مرتب کنید.

 

Auslogics Disk Defrag یکپارچه
سازی سریع و آسان دیسک با Auslogics Disk Defrag 3.3.0.0


.: ادامه مطلب :.

کتاب آموزش جامع زبان برنامه نویسی سی شارپ #C

سی‌شارپ  C#  زبانی شیءگرا و سطح بالا (high level) از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌ نت شرکت مایکروسافت است.زبان #C، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی است و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا می‌باشد. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعدا استانداردهای ECMAو ISO را نیز در بر گرفت. #C یکی از ۴۴ زبان برنامه نویسی ای است که توسط Common Language Runtime از .NET Framework پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله Microsoft Visual Studio شناخته می‌شود.با دریافت این کتاب الکترونیکی از سایت بزرگ دانلودها بی شک لذت کافی را خواهید برد.

 

C%23 کتاب آموزش جامع زبان
برنامه نویسی سی شارپ #C

 

 

فرمت : Pdf
زبان : فارسی
حجم : ۷.۵۳ مگابایت
تعداد صفحات : ۵۷۹ صفحه

 


.: ادامه مطلب :.

تضمین همگانه کامپیوتر شما با Uniblue PowerSuite 2012 3.0.5.5 Final

نرم افزار Uniblue PowerSuite 2012 3.0.5.5 Final مجموعه ای از ۳ نرم افزار RegistryBooster 2, SpeedUpMyPC 3 و SpyEraser می باشد. تمامی ویژگی ها و خصوصیات این ۳ نرم افزار به صورت یکجا بمنظور ارتقاء امنیت، عملکرد و نیز پایداری کامپیوتر عرضه شده است.اگرچه محصولات “فایروال” و “ضد ویروس″ مهم هستند، اما برای محافظت کامپیوتر از فایلهای جاسوسی ناخوانده و همچنین بالابردن سرعت عمل کامپیوتر کافی نیستند. Power Suite به همین منظور ایجاد شده است. تا در کنار فایروال و ضد ویروس، از کامپیوتر به خوبی پشتیبانی کند.با یکجا داشتن امکانات RegistryBooster 2, SpeedUpMyPC 3 و SpyEraser ، کاربران در منازل و همچنین در محل کسب و کار به ابزارهای پیشرفته ی نامحدودی دسترسی خواهند داشت و عملکرد فوق العاده، پایداری کامپیوتر و امنیت تضمین شده حاصل استفاده از این ابزارها خواهند بود.

 

Uniblue PowerSuite 2010 Build
2.1.3.10 تضمین همگانه کامپیوتر شما با Uniblue PowerSuite 2012 3.0.5.5
Final

 

قابلیتهای منحصر بفرد نرم افزار Uniblue PowerSuite 2012 3.0.5.5 Final :
- به حد اعلی رساندن قدرت پردازش کامپیوتر
- افزودن سرعت دانلود
- پاک کردن کامپیوتر از هرگونه Spyware یا فایلهای جاسوسی، و بالا بردن امنیت داده ها.
- اسکن و بهینه سازی رجیستری کامپیوتر، بالا بردن پایداری کامپیوتر
- حفاظت از فایلهای و اطلاعات خصوصی کاربر.
- ۲ دقیقه استفاده از این برنامه میتواند کامپیوتر را از مدتها Crash کردن و خرابی نجات دهد.

 


.: ادامه مطلب :.

مشاهده اینترنت مصرفی به وسیله NetworkTrafficView 1.10

NetworkTrafficView نرم افزاری کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که توسط آن می توانید میزان استفاده از ترافیک شبکه توسط برنامه ها مختلف درون ویندوز را مشاهده و مدیریت نمایید. نرم افزار NetworkTrafficView را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

NetworkTrafficView مشاهده
اینترنت مصرفی به وسیله NetworkTrafficView 1.10

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

download video youtube, دانلود aTube Catcher v2.6.769, دانلود از گوگل ويدئو, دانلود برنامه aTube Cat

Incomedia Website x5 evolution نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در ۵ مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.

 

WebSite X5 Evolution طراحي آسان
و حرفه اي وب سايت با WebSite X5 Evolution 9.0.2.1699

 

 

ویژگی های نرم افزار WebSite X5 Evolution 9.0.2.1699 :

طراحی صفحات وب بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
دارای بیش از ۱۰۰۰ قالب آماده و پیش فرض
قابلیت ایجاد فروشگاه الکترونیکی
قابلیت ساخت فرم، ایجاد RSS، ایجاد صفحات حفاظت شده، چند زبانه کردن سایت
طراحی صفحات وب سازگار با تمام مرورگرها
بهینه سازی کدها برای موتور های جستجو و خروجی استاندارد با XHTML
سازگار نرم افزار با سیستم عامل ویندوز ویستا و ٧

 

 


.: ادامه مطلب :.

دریافت آسان ویدئو های آنلاین با aTube Catcher v2.6.769 + قابل حمل

aTube Catcher v2.6.769 نرم افزاری است که برای شما ویدیوهای سایت یوتوب را دانلود کرده و سپس شما می توانید ویدیو ها را به هر فرمتی که می خواهید تبدیل کنید و از تماشای آفلاین ویدیوها لذت ببرید ، همچنین علاوه بر سایت یوتوب شما می توانید ویدیوهای سایت های به اشتراک گذاری دیگری همچون MySpace ، Dailymotion ، Google ، Yahoo ، Metacafe و در حال حاضر از بیش از ۱۰۰ سایت به اشتراک ویدیو که این نرم افزار آن ها را پشتیبانی می کند را نیز دانلود کنید. همچنین این برنامه قادر است تا از فرمت های ۳GP, 3G2, AVI, XVID, MP4, MP3, MP2, WMA, WMV, GIF, FLAC, WAV, PSP, MPG, VOB, OGG, MOV, AVI پشتیبانی کند.

 

aTube Catcher دريافت آسان ويدئو
هاي آنلاين با aTube Catcher v2.6.769 + قابل حمل

 

 


.: ادامه مطلب :.

جستجوی سریع فایل های تورنت با Torrent Search 0.11.1 + قابل حمل

فایل های تورنت به علت دسترسی سریع و وجود انواع اطلاعات در شبکه ی تورنت به سرعت به یکی از فرمت های مورد علاقه ی کاربران اینترتی تبدیل شده اند . برای جستجو و یافتن انواع فایل های تورنت در اینترنت می توانید از نرم افزار Torrent Search استفاده کنید . این نرم افزار بر اساس Python ساخته شده و با استفاده از + GTK رابط گرافیکی را برای کاربران بوجود آورده است . این اجازه را به شما می دهد تا با انتخاب سایز ، نوع ، دسته بندی و … فایل های تورنت و به گونه ای با فیلتر ردن نتایج ، سریعتر به اطلاعات مورد نظر خود برسید . با استفاده از پلاگین های برنامه می توانید وب سایت های های جدید را اضافه کنید . در ادامه ی مطلب نسخه ی نصبی و قابل حمل (Portable) این برنامه از سایت دانلود ها قابل دریافت می باشد .

 

Torrent Search جستجوي سريع فايل
هاي تورنت با Torrent Search 0.11.1 + قابل حمل

 

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

مشاهده اطلاعات وب سایت ها توسط DomainHostingView 1.11

 

DomainHostingView نرم افزاری کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که توسط آن می توانید به اطلاعات وب سایت ها همچون مکان قرار گیری سرور، نوع هاست، اطلاعات دامنه وب سایت و … دسترسی پیدا کرد. نرم افزار DomainHostingView را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

DomainHostingView مشاهده
اطلاعات وب سایت ها توسط DomainHostingView 1.11

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره ۱۹۴ – چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۰

 ضمیمه رایگان بایت شماره ۱۹۴ چهارشنبه ۱۱ آبان ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید . ضمیمه بایت روزنامه خراسان با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، قیمت قطعات مختلف رایانه ، معرفی نرم افزار ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، پاسخ به مشکلات کاربران موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته چهارشنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه بایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

Byte 194 ضمیمه بایت روزنامه
خراسان شماره 194 – چهارشنبه 11 آبان ماه ۱۳۹۰

 

 

 

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره ۱۹۴ : 


- دشمنی بزرگ برای تبلیغات اینترنتی

- آندروید در جمع معترضان!

- وضعیت آنتن‌دهی اپراتورها غیرقابل قبول است

- آیا صدا و سیما جای وزارت آی‌سی‌تی را می‌گیرد؟

- بهترین‌ها و بدترین‌های جهان آی‌تی

- امنیت بیشتر یا راهی برای کنترل بیشتر؟

- پردازنده، کلید ورود شما

- یک ترفند کوچک اما کاربردی

- جست‌وجوی همکاری در محیط جست‌وجو

- هدیه‌ای به روح استیو

- اینترنت پاک در چین!

- تمدید اینترنتی پروانه مطب

- مچ گیری از دزدان دیجیتالی

- مکانیک در رایانه

- دوربین، یکی از علل گران شدن گوشی‌های امروزی

- تحلیل نرم‌افزار در نرم‌افزار

- بدون سیم و با سرعت!

- به استقبال بیماری‌های رایانه‌ای نروید

- بازار طلا داغ است، شما هم جوینده طلا باشید!

- پانداها به جهان وارکرافت می‌آیند

- ۹۰ دقیقه حاشیه!

- و …

 


 

.: ادامه مطلب :.

گرفتن فیلم و عکس از صفحه نمایش با Voila 3.1.1 – سیستم عامل مک

برای گرفتن فیلم و عکس از صفحه نمایش خود در سیستم عامل مک ، Voila یکی از بهترین گزینه ها می باشد که امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد . از این ویدئوهای ضبط شده می توانید برای ساخت انواع فیلم های آموزشی و دمو استفاده کنید . قادر به capturing صفحه نمایش در حالت های مختلف نظیر تمام صفحه ، ضبط اشکال مختلف ، بخشی از پنجره ها و … هستید . دارای گزینه هایی را برای گرفتن عکس از کل مرورگر اینترنتی شما در حالت اسکرول بار می باشد . همچنین دارای ویرایشگری مفید و قدرتمند برای ویرایش تصاویر گرفته شده می باشد که پس از ویرایش می توانید تصاویر خود را در فرمت های مختلف ذخیره کنید . با بخش به اشتراک گذاری نرم افزار ، به راحتی پس از تهیه فیلم و عکس از نمایشگر خود می توانید آن ها را به طور مستقیم در سایت های اشتراک گذاری و حتی سرورهای FTP/SFTP آپلود کنید . برای اجرا نیازمند سیستم عامل مک ورژن ۱۰٫۶٫۶ و بالاتر هستید .

 

Voila 3.1.1 گرفتن فيلم و عكس از
صفحه نمايش با Voila 3.1.1   سيستم عامل مك

 

 

 

 


 

.: ادامه مطلب :.

طراحی و ساخت کاور برای دیسک ها با DiscLabel 6.4 – سیستم عامل Mac

با DiscLabel شما می توانید برای سی دی و دی وی های خود کاورهای زیبا و حرفه ای طراحی کنید . به طور مستقیم می توان از طرح های آماده پرینت گرفت و آن ها را برروی CD/DVD خود اعمال کنید . DiscLabel همراه با طیف گسترده ای از قالب ها، از جمله حرفه ای ترین تم های موجود ، برای همه ی کاربران مبتدی و حرفه ای مناسب است . داشتن بیش از ۱۵۰ قالب از پیش ساخته شده و همچنین ۱۵۰۰ کلیپ آرت مختلف ، کار طراحی را برای شما آسان تر و لذت بخش می کند . وارد کردن فهرست ها از iTunes, iPhoto, iDVD و … ، چاپ مستقیم به دیسک پرینتر ، کیفیت بالا در خروجی و … از سایر ویژگی های این نرم افزار هستند . برای استفاده نیاز به سیستم عامل مک ورژن ۱۰٫۴ و بالاتر دارید .

 

DiscLabel طراحي و ساخت كاور
براي ديسك ها با DiscLabel 6.4   سيستم عامل Mac

 

 

 

 


 

.: ادامه مطلب :.

gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

گنبد دانلود

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود