استقلال و پرسپولیس؛ پس از 31 سال در یک بازی غیر رسمی گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

استقلال و پرسپولیس؛ پس از 31 سال در یک بازی غیر رسمی

این اولین بار بعد از سال 1359 است که دو تیم در یک بازی غیر رقابتی به مصاف هم می روند.

esteghlal - perspolis

هفتاد و دومین دربی پایتخت فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و استقلال و پرسپولیس در آخرین بازی تورنمنت جام ولایت به مصاف هم می روند. این دربی در حالی برگزار می شود که پرویز مظلومی سرمربی استقلال به زمان برگزاری آن اعتراض دارد و نارضایتی خود را دیروز پس از بازی با ناسیونال بروز داد. اما به نظر می رسد برگزاری این بازی قطعی است و فردا ساعت 16:30 سوت آغاز این دربی را سعید مظفری زاده به صدا در می آورد.
نکته جالب اینکه این اولین بازی غیر رسمی و یا غیر رقابتی دو تیم در سه دهه اخیر است. پرسپولیس و استقلال در سه دهه اخیر فقط در بازی های رسمی جام باشگاههای تهران، لیگ و جام حذفی به مصاف هم رفته اند و هیچ بازی دوستانه یا غیر رسمی نداشته اند. آخرین بازی دوستانه دو تیم در 13 تیر 1359 بود که به مناسبت خداحافظی مرحوم صفر ایرانپاک برگزار شد.
پرسپولیس و استقلال تاکنون 5 بار در بازی های غیر رسمی به مصاف هم رفته اند که 4 بازی دوستانه و یک بازی نیز در چارچوب جام اتحاد بوده است. اولین بازی دوستانه دو تیم در سال 1347 بود که به تساوی بدون گل انجامید. در سال 1349 بازی دوستانه را استقلال 3-2 برد و در سال 1358 نیز بازی دوستانه دو تیم ناتمام باقی ماند، در حالی که استقلال 1- صفر پیش بود. همچنین دو تیم در جام اتحاد تهران در سال 1352 نیز باهم روبرو شدند که استقلال 1- صفر این بازی را برد.



  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    استقلال و پرسپولیس؛ پس از 31 سال در یک بازی غیر رسمی

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود