20 بار به نود زنگ زدم، اما نگذاشتند از خودم دفاع كنم /نصرتي: خدا شاهد است آن حركت غيرارادي بود گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

20 بار به نود زنگ زدم، اما نگذاشتند از خودم دفاع كنم /نصرتي: خدا شاهد است آن حركت غيرارادي بود

در عمر ورزشي‌ام و زندگي شخصي‌ام هرگز حاشيه نداشته‌ام. شما كه مرا مي‌شناسيد بگوييد از ‌10سال پيش تا الان مدل مو يا تيپ لباس پوشيدنم عوض شده است‌؟

Mohammad Nosrati

وقتي با او هم‌كلام شديم صدايش مي‌لرزيد و آن‌قدر مضطرب و آشفته بود كه فقط به حرف‌هايش گوش داديم. انگار نه انگار همان نصرتي بود كه با آن ضربه سر تيم‌ملي را به جام‌جهاني برد و يا با آن بازي زيبايش برابر كره‌جنوبي تحسين همه را برانگيخت‌.‌ يك اشتباه بچگانه حالا يكي از بهترين مدافعان فوتبال ايران در آستانه محروميت مادام‌العمر از فوتبال قرار داده و او در انتظار كمك بزرگان فوتبال است تا اين جو را جمع‌و‌جور كنند‌‌. نصرتي را در‌حالي‌كه جوابگوي هيچ خبرنگاري نبود، پيدا كرديم و با او هم‌صحبت شديم.

سال‌هاست كه تو را مي‌شناسيم و فقط مي‌توانيم بگوييم چرا اين اتفاق بايد از تو سر بزند.

به خدا نمي‌دانم چرا اين ماجرا را اين‌قدر بزرگ كردند و تو بوق و كرنا مي‌كنند. به خدا دو شب است خواب ندارم.

به نظر مي‌رسد بدون دادگاهي مي‌خواهند اعدامت كنند...

دقيقاً. به خدا نمي‌خواهم مصاحبه كنم‌. با برنامه نود بيش از 20‌بار تماس گرفتم تا حداقل بگذارند از خودم دفاع كنم، اما نگذاشتند من حرف بزنم. سال‌هاست در اين فوتبال حضور دارم و به خدا آزارم به كسي نرسيده. هر كس نداند شما بهتر مرا مي‌شناسيد.

به نظر مي‌رسد از تو انجام چنين حركتي را انتظار نداشتند.

قبول دارم، اما من هم براي اين مملكت زحمت كشيده‌ام. همان‌طور كه مملكت براي رسيدن من به اين‌جا زحمت كشيده. باور كنيد دو روز است كه از خانه بيرون نيامدم. چند روز پيش كه باران مي‌آمد وقتي مادرم را ديدم زير باران گريه مي‌كند دلم شكست. من فقط از آن‌هايي كه مرا مي‌شناسند مي‌خواهم بيايند و بگويند نصرتي در اين سال‌ها چگونه بوده و از مطبوعات هم مي‌خواهم واقعيت‌ها را بنويسند.

برنامه‌هاي تلويزيوني بيشتر از مطبوعات روي اين ماجرا مانور دادند.

متاسفم براي صدا و سيما كه هجمه خبري عليه ما به راه انداخت. آن‌ها اگر مسلمان هستند بايد بدانند كه اشاعه گناه از گناه بدتر است‌، با آن‌كه گناهي در كار نبوده است. واقعيت را بنويسند. در عمر ورزشي‌ام و زندگي شخصي‌ام هرگز حاشيه نداشته‌ام. شما كه مرا مي‌شناسيد بگوييد از ‌10سال پيش تا الان مدل مو يا تيپ لباس پوشيدنم عوض شده است‌؟



  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    20 بار به نود زنگ زدم، اما نگذاشتند از خودم دفاع كنم /نصرتي: خدا شاهد است آن حركت غيرارادي بود

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود