دایی مقصر بود نه من / شيث رضايي: فردوسی پور 4 سال است با من مشکل دارد/نمي‌دانم چرا نگاه‌ها به من منف گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دایی مقصر بود نه من / شيث رضايي: فردوسی پور 4 سال است با من مشکل دارد/نمي‌دانم چرا نگاه‌ها به من منف

هفته نامه تماشاگر در شماره امروز خود در مصاحبه ای با شیث رضایی و محمد نصرتی دفاعیات این دو را تبدیل به تبتر اول خود کرده است. شیث در این مصاحبه که قبل از اعلام محرئمیت وی انجام شده مفصل به دفاع از خود پرداخته است و این جایی است که مشکل اوست. او که قبول ندارد اندکی از مشکلات هم متوجه خود اوست.

به نظر مي‌رسيد تازه در‌تركيب تيم جا افتاده بودي كه اين اتفاق رخ داد؟

‌ فشار روي بچه‌ها‌ زياد بود و به‌خاطر نتايج و شعار تماشاگران بازي سنگيني داشتيم. جدا از اين مسائل، از اول بازي هم تماشاگران رشتي به بازيكن ما ركيك‌ترين حرف‌ها‌ را مي‌زدند. من روي گل اول مقصر بودم، چون آمدم جاي نورمحمدي را پر كنم گل خورديم. به دليل همين حساسيت، بعد از گل مساوي بيش از حد خوشحالي كردم و همبازي‌ام را قلقلك دادم.

به نظر مي‌رسد به‌خاطر پرونده‌ها‌ي قبلي، همين قلقك طور ديگري برداشت شد.

‌شما به من بگوييد پرونده‌ها‌ي قبلي چه بود كه مي‌گوييد؟ اگر منظورتان ماجراي هواپيماست كه پرونده‌اي نيست. من در آن ماجرا اشتباه كردم و دادگاه هم تشكيل شد. وقتي هم قاضي صحبت‌ها‌ي مرا شنيد، جريمه نقدي شدم و پرونده بسته شد. اگر آن پرونده بحران‌آميز بود كه دو‌ميليون جريمه نمي‌شدم و بيشتر از اين‌ها‌ به مشكل مي‌خوردم‌. حالا نمي‌دانم بعد از 4‌سال چرا دوباره اين ماجرا را مطرح مي‌كنند.

 قبول داري كلا حاشيه داري؟

‌ نمي‌دانم چرا نگاه‌ها به من منفي است‌!‌ دوازده‌سال است در اين فوتبال بازي مي‌كنم و از 14سالگي در تيم ملي بودم. با 15، 16‌مربي كار كرده‌ام و مشكلي نداشتم‌. مي‌توانيد از آن‌ها بپرسيد. در پرونده دايي هم همه متوجه شدند كه او مقصر بود و هنوز هم پرونده‌‌اش باز است.

 مي‌خواهي در مورد اتفاقات بازي با داماش صحبت كني؟

‌‌در آن صحنه شادي بعد از گل هيچ اتفاقي نيفتاد و به نظرم برداشت اشتباه مسئولان بود. من نورمحمدي را قلقلك دادم و وقتي شادي مي‌كنيم هميشه 7،8 نفري روي هم مي‌پريم و اين امري طبيعي است. در مورد نصرتي هم بهتر است خودش حرف بزند.

ظاهرا در برنامه‌90 پرونده شما دو‌نفر را براي هميشه در فوتبال ايران بستند.

‌‌موضوع‌ها‌ي مطرح‌شده در برنامه‌90 برمي‌گردد به خصومت شخصي فردوسي‌پور كه مربوط به 4‌سال پيش مي‌شود و هنوز ادامه دارد. 4‌سال پيش اعلام كرد كه شيث رضايي صغر‌سن است، در صورتي كه هيچ مدرك پزشكي نداشت و من هم آزمايش‌ها‌يAFC  را انجام داده بودم. اعتراضات من باعث شد تا در برنامه‌90 عذرخواهي كند و از آن زمان كينه به دل دارد و مسائل كوچك را هم بزرگ مي‌كند.

 با اين واكنشي كه جامعه به آن رفتار نشان دادند به نظر مي‌رسد ديگر در صحنه فوتبال ديده نشوي؟

‌ متاسفانه الان موجي ايجاد شده كه همه به ما دو‌نفر حمله مي‌كنند و بايد يك بزرگ‌تر اين موج را بشكند. نمي‌دانم چرا مي‌خواهند زندگي ما دو‌نفر را نابود كنند. نصرتي 9‌سال است در تيم‌ملي بازي مي‌كند و حاشيه ندارد و اين موج بيش از حد بلند است و دارد ما را نابود مي‌كند. از خدا مي‌خواهم يك بزرگ‌تر موج‌شكن شود.

 و با حكمي ‌كه كميته انضباطي در محروميت مادام‌العمر شما داد به نظر مي‌رسد وجود يك موج‌شكن هم جوابگو نباشد.

‌اين حرف‌ها‌ هنوز قطعيت ندارد. كميته انضباطي حكم اوليه را داده و ما هنوز حق اعتراض داريم.

فكر مي‌كني اعتراض جواب بدهد؟

‌‌بله‌، من اعتراض دارم. اعتراض مي‌كنم كه من 12‌سال است در اين فوتبال حضور دارم و بدون حاشيه بودم و با هيچكس جز دايي و قطبي مشكل نداشتم. من اگر مشكل داشتم كه نمي‌توانستم 12‌سال در اين فوتبال حضور داشته باشم. براي اين‌كه بشوم شيث رضايي به خدايي خدا رياضت كشيدم.

 به اين‌كه بدون فوتبال چه كار خواهي كرد فكر كرده‌اي؟

‌ فكر نمي‌كنم مرا مادام‌العمر محروم كنند، چون هيچ كاري نكردم كه مستحق آن باشم. من از كميته انضباطي مي‌خواهم ثابت كنند كه من چه كار بدي كردم. من هيچ كار زشتي نكردم، جز قلقلك دادن!

 يعني قبول نداري حركت زشتي انجام دادي؟

‌در اين جور مواقع بايد بزرگ‌تر‌ها‌ي فوتبال مقابل اين جو ايستادگي كنند و براي ما كه جوان‌تر هستيم نقش پدر را بازي كنند. من و نصرتي ضرر نمي‌كنيم، بلكه اين تيم پرسپوليس است كه ضرر مي‌كند. معتقدم مسئولان و بزرگ‌ترهاي فوتبال بايد يك جوري اين ماجرا را جمع‌و‌جور كنند.

سوال آخر اين‌كه از اين اتفاقات پشيمان نيستي؟

‌من هميشه در شادي‌ها‌ي بعد از گل شركت نمي‌كردم. باور كنيد اخيراً‌ آن‌قدر روي تيم فشار بود كه خوشحالي كردم تا نگويند چرا شيث در شادي‌هاي بعد از گل شركت نمي‌كند. من كار اشتباهي نكردم كه پشيمان باشم. تنها شادي زيادي از خود نشان دادم، اما اگر مردم و مسئولان فكر مي‌كنند اشتباه كردم، از همه عذرخواهي مي‌كنم.


  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    دایی مقصر بود نه من / شيث رضايي: فردوسی پور 4 سال است با من مشکل دارد/نمي‌دانم چرا نگاه‌ها به من منف

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود