مجسمه یادبود شیث رضای و محمد نصرتی گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

مجسمه یادبود شیث رضای و محمد نصرتی

 

مجسمه یادبود شیث رضای و محمد نصرتی

 

 

 

نامه عذرخواهی شیث رضایی: پشیمانم، مرا ببخشید !

November 5, 2011

شیث رضایی در نامه‌ای ضمن عذرخواهی از جامعه فوتبال، مردم و مسئولان خواهان بخشش شده است.
نامه عذرخواهی شیث رضایی: پشیمانم، مرا ببخشید

شیث رضایی مدافع اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس از حرکتی که پس از گلزنی در دیدار با داماش گیلان انجام داده عذرخواهی کرده و خواهان این شده که مردم و مسئولان او را ببخشند.

متن نامه رضایی به شرح زیر است:

“می‌خواستم از ملت ایران، مسئولین باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاقی، کمیته انضباطی از رسانه‌های گروهی و از تمام فوتبال دوستان صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. تقاضای من این است که من را ببخشید.

هرگز نمی‌خواستیم که افکار عمومی را جریحه‌دار کنیم. ممکن است شوخی‌های ما به دلیل بی‌مبالاتی در دید افکار عمومی قرار گرفته و باعث آزردگی خاطر مردم شده باشد ولی این سوء رفتار ما به دلیل بی‌احترامی به هنجارهای جامعه و بی‌احترامی به مردم نبوده است. می‌پذیرم به دلیل هیجان ناشی از گل رفتاری مرتکب شدیم که خودمان از بازتاب آن بی‌اطلاع بودیم.

شما شاهد بودید که در صحنه اول تقصیری نداشتم و شروع کننده نبودم. در مورد دوم نیز هرچند چیزی از شوخی‌های من قابل رؤیت نیست اما می‌پذیرم که به دلیل پخش زنده لازم بود هنجارهای اجتماعی را رعایت می‌کردیم ولی بی‌مبالاتی کردیم و حالا پشیمانم.

ما فرزند شما هستیم هرحکمی که بدهند می‌پذیرم. اگر محرومیت من می‌تواند اسباب التیام گردد آن را می‌پذیرم اما تکرار می‌کنم قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتیم و مردم و مسئولین هر تصمیمی بگیرند می‌پذیرم. از خداوند می‌خواهم که ذهن مردم را نسبت به رفتار ما به سمت عطوفت رهنمون نماید.”

عذرخواهی محمد نصرتی !!!!!!!!!!!!!

محمد نصرتی که با محرومیت موقت به خاطر حرکت ناشایست در زمین بازی روبرو شده است ، می گوید:« من نمی دانم چه حرفی باید بزنم. باورم نمی شود چنین جنجالی به پا شده. من اشتباه کردم و برای کارم عذرخواهی می کنم. اما سر یک اتفاقی که نباید این طور می شد آبرویم رفت و حالا خیلی سخت است که دوباره بتوانم به شرایط قبلی برگردم. این تصاویر طوری صحنه را نشان دادند که حساسیت ها را بیشتر کرد. بابا من هم عقلم می رسد که نباید جلوی تلویزیون چنین شوخی هایی کرد اما یک لحظه اتفاق افتاد. نمی دانم چه باید بگویم. همه چیزم فعلا به هم ریخته!»

______به جز این ها دیگه چی میخوای؟؟؟؟

  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    مجسمه یادبود شیث رضای و محمد نصرتی

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود