بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP

 بازی بسیار زیبا و محبوب Metal Gear Solid: Peace Walker را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا نظر شما را جلب خواهد کرد . یک بازی به سبک اکشن مخفی‌کاری از سری متال گیر است که توسط کوجیما پرودکشن ساخته شده و توسط شرکت کونامی در ۲۸ آوریل ۲۰۱۰ در ژاپن و در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰ در انگلستان  برای پلی‌ استیشن همراه منتشر شد. سفیر صلح اولین بازی از سری متال گیر است که هیدئو کوجیما برای کنسول همراه PSP می‌سازد. داستان بازی در اواخر سال ۱۹۷۴ میلادی و در کشور کاستاریکا جریان دارد، جایی که گروهی شبه نظامی تحت عنوان حافظان صلح، مسلح به پیشرفته‌ترین ابزار و ادوات نظامی کنترل اوضاع کشور را به دست گرفته‌اند. دولت وقت کاستاریکا در عمل نمی‌تواند در برابر گروه محافظان صلح عکس‌العملی نشان دهد، زیرا قانون اساسی این کشور از سال ۱۹۴۸ میلادی و در پی پیروزی خوزه فیگورس در جنگ‌های داخلی قانون منع تشکیل ارتش را بتصویب رسانده‌است. بیگ‌باس به مراه گروهش تحت عنوان سربازان بدون مرز بطور محرمانه مامور می‌شوند ماجرا را سر و سامان دهند، زیرا در غیر این صورت احتمال از بین رفتن تعادل میان بلوک شرق و غرب وجود خواهد داشت و ناآرامی بار دیگر دنیا را در بر خواهد گرفت. کوجیما درمورد چگونگی به وجود آمدن ایدهٔ داستان سفیر صلح می‌گوید: «ایدهٔ سفیر صلح از خبری که ۵ سال پیش دیده بودم جرقه خورد. در آن زمان رئیس جمهور کاستاریکا حمایت خود را از ایالات متحده آمریکا در جنگ با عراق اعلام کرد. یک دانشجو در اقدامی قانونی اعلام کرد، حمایت از جنگ نقض قانون اساسی کشور است. تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۱٫۳۵ گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Metal Gear Solid Peace Walker
بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP

 

 

 

Metal Gear Solid Peace Walker small 01 بازی
فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP  Metal Gear Solid Peace Walker small 02 بازی
فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP

Metal Gear Solid Peace Walker small 03 بازی
فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP  Metal Gear Solid Peace Walker small 04 بازی
فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP

 

caution بازی فوق العاده زیبای
Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP توجه :  از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید .

 

download بازی فوق العاده زیبای
Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP

   دانلود :      

Rapidshare

     

Direct Lin


gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود