هشدار به شیث رضایی:کنفرانس و مصاحبه را تعطیل کن! گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

هشدار به شیث رضایی:کنفرانس و مصاحبه را تعطیل کن!

هشدار به شیث رضایی:کنفرانس و مصاحبه را تعطیل کن!

Sheis rezaei
ok
سایت گل- شیث رضایی بعد از بازی با داماش مواضع متناقضی گرفت. ابتدا منکر همه چیز شد وسپس حرف از قلقلک به میان آورد. او در ادامه نامه ای نوشت واز همه عذر خواهی کرد.
در آن نامه نوشته بود
«می‌خواستم از ملت ایران، مسئولین باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاقی، کمیته انضباطی از رسانه‌های گروهی و از تمام فوتبال دوستان صمیمانه عذرخواهی می‌کنم... می‌پذیرم به دلیل هیجان ناشی از گل رفتاری مرتکب شدیم که خودمان از بازتاب آن بی‌اطلاع بودیم.شما شاهد بودید که در صحنه اول تقصیری نداشتم و شروع کننده نبودم. در مورد دوم نیز هرچند چیزی از شوخی‌های من قابل رؤیت نیست ... اگر محرومیت من می‌تواند اسباب التیام گردد آن را می‌پذیرم اما تکرار می‌کنم قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتیم و مردم و مسئولین هر تصمیمی بگیرند می‌پذیرم. از خداوند می‌خواهم که ذهن مردم را نسبت به رفتار ما به سمت عطوفت رهنمون نماید.»
مدافع پرسپولیس حالا اما از حرفش برگشته وادعا دارد نه تنها تخلفی مرتکب نشده که باید از او عذر خواهی هم شود.
شب گذشته یک منبع موثق  در فدراسیون به سایت گل گفت« وکیل شیث سعی دارد با کلمات بازی کند اما واقعیت را نمی شود منکر شد.فیفا هم هیچگاه به این مسائل داخلی کشورها ورود نمی کند واستقلال آنها را مورد تاکید قرار داده است.بهتر است دوستان شلوغ نکنند چون همه چیز اظهر من الشمس است.اگر بنا بر تصمیم گیری باشد منشور اخلاقی می تواند رای مخفی خود را به باشگاهها ابلاغ کند تا هیچ باشگاهی این بازیکن را جذب نکند. ما قصد نابود کردن کسی را نداریم اما بهتر است شیث هم کنفرانس ومصاحبه را تعطیل کند.»



  • نوشته : محسن علی پور
  • تاریخ: دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    هشدار به شیث رضایی:کنفرانس و مصاحبه را تعطیل کن!

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود