ادموند بزيك: دايي بي‌جهت آقاي گل جهان نيست/ پروين نتوانست خودش را نشان دهد گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

ادموند بزيك: دايي بي‌جهت آقاي گل جهان نيست/ پروين نتوانست خودش را نشان دهد

ادموند بزيك مهاجم اسبق تيم ملي و پرسپوليس در بازي پيشكسوتان ايران مقابل لهستان 20دقيقه بازي كرد و البته گلي نزد. مي‌گويند او در يكي، دو صحنه صاحب فرصت گلزني شد ولي علي دايي زودتر از بزيك به توپ ضربه زد. ادو اما در اين مورد به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«دنبال اين حرف‌ها نباشيد و چنين چيزي كه شما مي‌گوييد اتفاق نيفتاد. در يك صحنه من شوت زدم و دروازه‌بان گرفت كه توپ برگشتي را دايي تبديل به گل كرد. او نشان داد كه بي‌جهت آقاي گل جهان نيست و 4گل زد.»
بزيك هميشه رابطه‌اي نزديك و صميمي با دايي داشته است. او در پاسخ به اين سوال كه چرا در چهار، پنج سال اخير پيش نيامده كه به عنوان يك مربي در كنار او كار كني تأكيد مي‌كند:«من با دايي رابطه‌اي دوستانه دارم كه اين رابطه زماني برقرار شد كه من در آرارات بازي مي‌كردم و او هم عضو تيم بانك تجارت بود. دايي هميشه به من لطف داشته و حتي يادم مي‌آيد در مصاحبه با مجله آسيا از من تعريف كرده بود اما اين مسائل ربطي به اين ندارد كه چرا من در كنار او كار نمي‌كنم.

 بزيك تأكيد مي‌كند:«‌ به هر حال در كنار آقاي دايي خيلي‌ها حضور دارند ولي او فقط چند نفر را مي‌تواند انتخاب كند. من با مهدي مهدوي‌كيا ارتباطي بسيار نزديك دارم ولي  هيچ وقت از او نخواستم كه مثلا كاري كند تا در يك جا بازي كنم چون رفاقت با اين مسائل فرق مي‌كند.»
از بزيك در مورد شرايط علي پروين در بازي ديروز سوال مي‌كنيم، اينكه پروين نتوانست در زمين مسابقه دوندگي داشته باشد.
ادو در اين مورد مي‌گويد:« به هر حال علي آقا شرايط سني خاصي دارد و مدت‌ها فوتبال بازي نكرده بود. او نتوانست خودش را نشان دهد ولي پروين اسطوره فوتبال ايران است و من افتخار مي‌كنم كه شاگرد او بودم.»


  • نوشته : عادل
  • تاریخ: چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    ادموند بزيك: دايي بي‌جهت آقاي گل جهان نيست/ پروين نتوانست خودش را نشان دهد

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود