دانلود سیستم عامل گوگل Chorme ( کروم ) با لینک مستقیم گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود سیستم عامل گوگل Chorme ( کروم ) با لینک مستقیم

همانطور که می دانید گوگل سیستم عامل خود موسوم به Chorme (کروم) رو ساعاتی پیش منتشر کرد .
این سیستم عامل که می توان آن را ارتقا یافته ی مرورگر کروم دانست تحت لینوکس طراحی شده است و می تواند با کم ترین قطعات سخت افزاری برنامه های خود را برای شما اجرا کند .
کروم که به نوعی گستره ی فعالیت خود را به اینترنت محدود کرده است ، حداقل تا انتشار نسخه های بعدی ، نمی تواند خود را به یک سیستم عامل کامل نظیر ویندوز یا مکینتاش بداند اما اگر حوزه ی فعالیت های شما بیشتر به اینترنت محدود می شود پیشنهاد می کنیم تا از این سیستم عامل استفاده نمایید چرا که سرعت بارگذاری صفحات و دانلود فایلها نسبت به ویندوز و مکینتاش بیشتر می باشد و در این زمینه نسبت به رقبای خود پیش گرفته است .
با تفاسیر گفته شده به نظر می رسد کروم فعلی قابل قیاس با ویندوز و مک نمی باشد اما با اندک نگاهی به پشتیبان آن ، یعنی گوگل ، می توان آینده ای خوب را برایش متصور بود .


برای نصب کروم می بایست پس از دانلود فایل و خارج کردن از حالت فشرده با استفاده از نرم افزارهایی مانند Virtual Box آن را بر روی ویندوز و یا مک به صورت مجازی نصب کنید . ( برای دانلود این نرم افزار به اینجا بروید )

برای آموزش نحوه نصب کروم با استفاده از Virtual Box به اینجا بروید .

 

حجم : ۲۴۲٫۵۹ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 4 آذر 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    دانلود سیستم عامل گوگل Chorme ( کروم ) با لینک مستقیم

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود