یادگیری مرحله به مرحله زبان انگلیسی Rosetta Stone V 3.4.5 گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

یادگیری مرحله به مرحله زبان انگلیسی Rosetta Stone V 3.4.5

Rosetta%20Stone%20V%203.4.5%20English یادگیری مرحله به مرحله زبان انگلیسی Rosetta Stone V 3.4.5 English Levels 1 to 5 With Audio Companion (Pc/Mac)

| خدمتی دیگر از سایت آریا دانلود |

| آموزش زبان انگلیسی از کمپانی RosettaStone در پنج سطح Level 1 , 2 , 3 , ۴ & 5 |

.

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار می رود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با افراد آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما حضور در این کلاسها برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد خود نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی بهره می گیرند. تا به حال نرم افزار های مختلف یادگیری زبان خارجه به خصوص زبان انگلیسی ساخته شده است که هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند اما در این میان یکی از نرم افزارهایی که در این عرصه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای آموزش زبان در میان کاربران برخوردار است نرم افزار RosettaStone می باشد.

این نرم افزار به عنوان نرم افزار شماره یک آموزشی در جهان، توسط مردم ۱۵۰ کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است و توسط کمپانی های معتبر و معروفی همچون IBM و Telekom و نیز هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران و کار آموزان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان برنده جایزه Dynamic Immersion™ method شده است. شما با استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند دیگر نگرانی از بایت یادگیری زبانهای خارجه نخواهید داشت زیرا در آن تمامی ابزارها نظیر Audio-Lingual, Communicative, Task-Based Study و … به صورت پیشرفته و کاملآ مدرن قرار دارد. کار آموزان با کمک این نرم افزار طی جلسات مختلف آموزش زبان را فرا خواهند گرفت و پس از اتمام این جلسات به راحتی شما قادر خواهید بود به زبان مورد نظرتان صحبت کنید.

یکی دیگر از قابلیتهای بسیار عالی این نرم افزار تلفظ صحیح کلمات و جملات و نیز تست آنها می باشد. در واقع ابتدا شما به تلفظ صحیح لغات گوش می دهد و سپس آنها را تکرار می کنید، در این صورت خواهید دید که پس از گفتن لغت مورد نظر، نرم افزار درصد تلفظ صحیح جمله ای را که قرائت کرده اید را به شما نشان می دهد. خرید این نرم افزار از شرکت سازنده ی آن به دلایل تحریم و سایر مسائل برای کاربران ایرانی وجود ندارد البته از روشهای دیگری می توان این نرم افزار را تهیه نمود و همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده می کنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت آریا دانلود بر خلاف این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان همراه با لینک مستقیم برای شما کاربران گرامی قرار داده است. این آموزش، شامل زبانEnglish (American)r که در Level 1 , 2 , 3 , ۴ & 5 می باشد را از بسته ی نرم افزاری RosettaStone برایتان آماده کرده ایم که شما می توانید به صورت کاملآ رایگان آن را دانلود کنید.

 

.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Rosetta Stone V 3.4.5 English Levels 1 to 5 With Audio Companion :
- آشنایی با لغات و جملات در هر زبان و یادگیری آنها.
- آشنا شدن با فرهنگ های خاص هر زبان.
- آشنایی با گرامر زبان مورد نظر و یادگیری آن.
- آموزش خواندن و نوشتن لغات در زبان مورد نظر.
- تلفظ صحیح لغات و امکان تست لغت قرائت شده.
- گرفتن تمرین در پایان هر جلسه ی آموزشی.
- یادگیری زبان در ۲۱۰ جلسه به صورت سطح بندی ۹۲ و ۱۱۸ جلسه ای.
- داشتن تمرین های هوشمند جهت آشنایی با لغات و طرز بیان آنها.
- داشتن مجموعه از آموزش های کاربردی و مفید در هر زبان.
- امکان استفاده از نرم افزار در دانشگاه ها و کلاسهای زبان خارجه.
- مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال ، نسبت های خانوادگی و …
- آموزش طریقه ی پرسیدن سوال ، احوال پرسی و …
- آموزش ساعات مختلف روز، روزهای هفته ، آب و هوا و …
- آموزش انواع معذرت خواهی ها ، درخواست های مودبانه و …
- آموزش سفارش دادن غذا در رستوران ، خرید نمودن و …

- قابل اجرا در دو سیستم عامل ویندوز و مک.
- و …

.

.

dl یادگیری مرحله به مرحله زبان انگلیسی Rosetta Stone V 3.4.5 English Levels 1 to 5 With Audio Companion (Pc/Mac) لینک دانلود :

دانلود پارت اول _ لینک مستقیم دانلود پارت اول _ لینک کمکی
 دانلود پارت دوم _ لینک مستقیم  دانلود پارت دوم _ لینک کمکی
 دانلود پارت سوم _ لینک مستقیم  دانلود پارت سوم _ لینک کمکی
 دانلود پارت چهارم _ لینک مستقیم  دانلود پارت چهارم _ لینک کمکی
 دانلود پارت پنجم _ لینک مستقیم  دانلود پارت پنجم _ لینک کمکی
 دانلود پارت ششم _ لینک مستقیم  دانلود پارت ششم _ لینک کمکی
دانلود پارت هفتم _ لینک مستقیم  دانلود پارت هفتم _ لینک کمکی
 دانلود پارت هشتم _ لینک مستقیم  دانلود پارت هشتم _ لینک کمکی

.

size یادگیری مرحله به مرحله زبان انگلیسی Rosetta Stone V 3.4.5 English Levels 1 to 5 With Audio Companion (Pc/Mac) حجم فایل : ۳۴۵۷ مگابایت

.

pass یادگیری مرحله به مرحله زبان انگلیسی Rosetta Stone V 3.4.5 English Levels 1 to 5 With Audio Companion (Pc/Mac) پسورد : www.ariyadownload.com (به کوچک بودن تمامی حروف دقت شود)

.

source یادگیری مرحله به مرحله زبان انگلیسی Rosetta Stone V 3.4.5 English Levels 1 to 5 With Audio Companion (Pc/Mac) منبع : آریا دانلود


  • نوشته : عادل
  • تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    یادگیری مرحله به مرحله زبان انگلیسی Rosetta Stone V 3.4.5

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود