گلزار و شاکردوست در « من و تو » + تصاویر گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

گلزار و شاکردوست در « من و تو » + تصاویر

خبری جالب و خواندنی از تصمیم جالب محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست

فیلمبرداری فیلم سینمایی من و تو به کارگردانی محمد بانکی و تهیه کنندگی اصغر بانکی در اصفهان ادامه دارد.

نویسندگی این فیلم برعهده رضا بانکی می باشد و من و تو دومین پروژه طنز برادران بانکی می باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا نام فیلم تا زمان اکران من و تو باقی خواهد ماند یا اینکه برای دریافت پروانه نمایش تغییر نام دهد.

در فیلم سینمایی من و تو بازیگرانی همچون: محمدرضا گلزار, الناز شاکردوست, بهنوش بختیاری, شیرین بینا و همچنین چند بازیگر عرصه تئاتر شهر اصفهان به ایفای نقش می پردازند.
 
 


  • نوشته : عادل
  • تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    گلزار و شاکردوست در « من و تو » + تصاویر

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود