حرکت غیر اخلاقی یک مرد با خواهر زنش گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

حرکت غیر اخلاقی یک مرد با خواهر زنش

؛ فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از مرگ زنی ۲۵ ساله توسط همسرخواهرش خبر داد. سرهنگ عباس اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام مفقودشدن زنی ۲۵ ساله در یکی از روستاهای شهرستان رضوانشهر، موضوع مورد بررسی دقیق کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. کارآگاهان با حضور در محل سکونت این زن، زمان مفقودشدن وی را به دقت مورد ارزیابی قرار دادند که در ادامه تحقیقات به داماد ۴۲ ساله این خانواده مشکوک شدند و رفتارش را زیر نظر گرفتند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با بیان این‌که مظنون با دستور مقام‌قضایی دستگیر شد گفت: ماموران پس از انتقال متهم به اداره پلیس با تناقض‌گویی‌های وی روبرو شدند تا اینکه پس از دو هفته متهم پرده از راز جنایتش برداشت. متهم در بازجویی‌ها اقرار کرد که به دلیل اعتراض خواهرزنش به رفتارهای ناپسند او، در نزدیکی غروب به وی حمله‌ور شده و پس از غافلگیری، او را داخل کیسه‌ای انداخته و سپس و به رودخانه پرتاب کرده است.

وی با بیان اینکه با توجه به پرآب بودن رودخانه و تلاش‌های صورت گرفته تا کنون جسد مقتول کشف نشده است گفت: اعترافات متهم و بازسازی صحنه قتل توسط او از احراز وقوع جنایت نشان دارد و در این راستا، متهم با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد، اما تلاش برای پیدا کردن جسد مقتول همچنان ادامه دارد.

منبع : ایسنا



  • نوشته : عادل
  • تاریخ: چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    حرکت غیر اخلاقی یک مرد با خواهر زنش

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود