قالب تفريحي براي وبلاگ هاي مركز دانلود و… گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

قالب تفريحي براي وبلاگ هاي مركز دانلود و…

دسته بندي :قالب بلاگ اسکای, قالب بلاگفا, قالب میهن بلاگ, قالب وبلاگ, قالب پرشین بلاگ

سلام دوستان باز هم با يك قالب فوقلاده در خدمت شما هستم … اين قالب نسخه پنجم قالب دانلود آرياتمپ مي باشد كه در اكثر مرورگر ها ست شده و كاملا كم حجم است . از ديگر امكانات اين قالب دارا بودن بخش بازي هاي انلاين است ! نسخه ميهن بلاگ اين قالب واقعا زيبا شده من خودم خيلي خوشم اومد اميدوارم شما هم لذت ببريد …

تم وبلاگ

پيشنمايش قالب - دانلود قالب براي ميهن بلاگ ، بلاگفا ، پرشين بلاگ و بلاگ اسكاي

براي عوض كردن سربرگ يا همون هيدر قالب ابتدا كد زير رو پيدا كنيد :

#header{background:url(http://ariatemp.ir/download-v5/images/header.jpg) no-repeat center;}

هم اكنون داخل پرانتز بجاي ادرس فعلي سربرگ ادرس سربرگ جديد رو وارد كنيد … توجه داشته باشيد كه سربرگ جديد شما حتما بايد در سايز 985×160 باشد !

توجه : براي حذف قسمت بازي هاي آنلاين اين كد ها رو از اخر قالب حذف كنيد :




آخرين بازي هاي آنلاين :















  • نوشته : عادل
  • تاریخ: دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    قالب تفريحي براي وبلاگ هاي مركز دانلود و…

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود