کالکشن عظیم برنامه های کمک آموزشی تافل گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

کالکشن عظیم برنامه های کمک آموزشی تافل

 
masooliat

معرفي سايت آندرويدها

آندرويد ها ، قدرتمندترين و به روز ترين سايت در زمينه برنامه هاي آندرويدي مي باشد که از ابتداي سال 1390 تاسيس شده و هم اکنون با بيش از 1300 برنامه هاي مختلف که روزانه ده ها برنامه جديد به آنها افزوده مي شود مي تواند تمامي نيازهاي شما را برطرف سازد .

تمامي برنامه هاي قرار گرفته بر روي اين سايت به صورت کاملا رايگان بوده و مي تواند تجربه هاي جديد و شيريني را براي گوشي ها و تبلت هاي اندرويدي براي شما به ارمغان آورد .

براي ورود به سايت آندرويد ها اينجا کليک کنيد

کالکشن عظیم برنامه های کمک آموزشی تافل

TOEFL

دانلود با لینک مستقیم رایگان برای اولین بار در وب سایت های ایرانی + امکان خرید پستی

TOEFL یکی از معتبرترین مدرک های زبان انگلیسی است که در اختیار داشتن آن یکی از الزامات برای ثبت نام در دانشگاه ها ، موسسات و سازمانهای معتبر در کشور های انگلیسی زبان نظیر آمریکا و انگلستان است . از این رو آموزشگاه های بسیاری اقدام به تدریس دروس تخصصی برای آماده سازی افراد علاقه مند به شرکت در امتحان تافل می کنند . اگر شما هم قصد دارید تا این مدرک را به سادگی هر چه تمام تر دریافت کنید پیشنهاد می کنیم از مجموعه ای که در این پست برایتان فراهم آورده ایم نهایت استفاده را ببرید . این کالکشن که از ۷ برنامه کمک آموزشی مختلف تشکیل شده است شامل نرم افزارهای زیر می باشد و امید است که مورد توجه کاربران گرامی دانلود کده واقع گردد :

 

- Barrons TOEFL Prepare Program
- Cambridge Preparation for The TOEFL Program
- Kaplan TOEFL iBT Program
- Longman Program
- The Official Guide TOEFL Program
- Thomsons TOEFL Program
- TOEFL Mastery Program

 

 

در صورتی که از سرعت اینترنت مطلوبی برای دانلود کردن این مجموعه عظیم و ارزشمند برخوردار نیستید می توانید آن را در قالب یک DVD شکیل و اوریجینال با قیمت فقط ۳۵۰۰ تومان از فروشگاه دانلود کده خریداری کرده و پس از تحویل درب منزل یا محل کار وجه را به مامور پست بپردازید .

buy-image

 

hajm حجم کل : ۱٫۹۳ گیگابایت

password پسورد : www.downloadkade.com

downloadدانلود پارت اول | پارت دوم | پارت سوم | پارت چهارم
hajm پس از دانلود و خارج نمودن از حالت فشرده با چند مجموعه که در قالب ایمیج هستند مواجه خواهید شد . کافیست آنها را با استفاده از نرم افزار های ایمیج نظیر Alcohol ( از اینجا دانلود کنید ) داخل درایو مجازی قرار داده و یا بر روی DVD رایت کنید .

note اگر نحوه ی باز کردن فایلهای چند قسمتی را نمی دانید ، آموزش تصویری آن را  در اینجا مطالعه کنید .


  • نوشته : عادل
  • تاریخ: دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    کالکشن عظیم برنامه های کمک آموزشی تافل

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود