آخرین اخبار از غول جدید سونی اریکسون Xperia Nozomi + عکس گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

آخرین اخبار از غول جدید سونی اریکسون Xperia Nozomi + عکس

تا کنون تصاویر و اخبار های ضد و نقیض فراوانی در مورد محصول جدید شرکت سونی اریکسون یعنی Sony Ericsson Xperia Nozomi در سایت های مختلف انتشار یافته است . اما طبق جدید ترین اخبار غیر رسمی از برخی منابع ، خبر می رسد که این شرکت محصول جدید خود را به چیپ Snapdragon و پردازنده گرافیکی Ardeno 220 و CPU دو هسته ای ۱٫۵GHz مجهز خواهد نمود .

 

 

نسخه اندرویدی که برای این گوشی در نظر گرفته شده ۲٫۳٫۵ اندروید می باشد . این محصول که در برخی منابع با نام ARC HD نیز معرفی شده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فیلمبرداری Full HD بهره خواهد برد .

پورت HDMI از دیگر امکاناتی است که قرار است امکان به اشتراک گذاری فیلم ۱۰۸۰p با HDTV ممکن سازد .

اما خبر بدی که می توان برای این گوشی داد این است که Sony Ericsson Xperia Nozomi بدون کارت حافظه خواهد بود و در دو نسخه ، با حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی و RAM یک گیگابایتی روانه بازار می شود . مشخصات کامل گوشی Sony Ericsson Xperia Nozomi را می توانید از اینجا ببینید .

 

 

 

 

 

 


  • نوشته : عادل
  • تاریخ: شنبه 17 دی 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    آخرین اخبار از غول جدید سونی اریکسون Xperia Nozomi + عکس

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود