شعر عاشقانه گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

شعر عاشقانه

تمام میشوم شبی
فقط به من اشاره کن


بگو که با منی هنوز
اشاره ای دوباره کن


ببین برای موندت
مرگو بهونه میکنم


پای پیاده یک نفس
کوچ شبونه میکنم


بگو که گم نکرده ام
یه آسمون نشونتو


سکوت خورشیدو ببین
نیمه شبی بدون تو


بغض گلو بریده ام
مدام میشم شبی


فقط به من اشاره کن
تمام میشوم شبی


بمون کنار حادثه
که با تو تازه تر بشم


سخته بدون تو دلم
بگو که ساده تر بشم


سخته بدون تو دلم ...
سخته بدون تو دلم....
تمام میشوم شبی!



gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

شعر عاشقانه

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود