اس ام اس های جدید و عاشقانه گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

اس ام اس های جدید و عاشقانه

اگه تو جاده ی عشق ترمز دلت برید ، اصلا نگران نشو چون صاف میری تو دره ی قلبم

—————————-

شماره حساب لبهاتو بده میخوام ملیونها بوسه تو حسابت بریزم.

 

 

اس ام اس های جدید دی ماه ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس لاو

 

 

بیا کلاغ پر بازی کنیم روزای بی تو بودن پر / فکر بی تو بودن پر / دوست داشتن غیر تو پر / عزیزم فقط تو نپر

—————————-

آروم بشی صدا میشم / نفس بخوای هوا میشم / پناه بخوای خونه میشم / سر بذاری شونه میشم / تو جون بخواه فدات میشم

—————————-

دریا همیشه از من دلگیراست ، میدانی چرا؟ چون همیشه بزرگی تو را به رخ او میکشم..!

—————————-

اگه تو جاده ی عشق ترمز دلت برید ، اصلا نگران نشو چون صاف میری تو دره ی قلبم

—————————-

شماره حساب لبهاتو بده میخوام ملیونها بوسه تو حسابت بریزم.

—————————-

عشق می بارد بیا بدویم در باران تو تا … ته کوچه های دلم من تا … زیر رنگین کمان چشمانت

—————————-

دلم همیشه برای نگاهت تنگ است… اگر نگاهت فرصتی داد به یادم باش.

—————————-

از کدام ستاره آمدی به خواب من..؟
که گم می کنم ..!
هر شب ..
تو را ..
بگو ..!
کجای دنیا بایستم ؟ پیدایم کنـــی


  • نوشته : عادل
  • تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    اس ام اس های جدید و عاشقانه

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود