دانلود تیتراژپایانی سریال نقطه سر خط با صدای مجید اخشابی به همراه متن گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود تیتراژپایانی سریال نقطه سر خط با صدای مجید اخشابی به همراه متن

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای نقطه سر خط با صدای مجید اخشابی + متن آهنگ

.:: تیتراژ پایانی سریال نقطه سر خط  که از شبکه سه در حال پخش است ::.

 

 

دریافت تیتراژپایانی سریال نقطه سر خط

—   —  —   —  –-

متن آهنگ نقطه سر خط

من تب عشقم در تن مجنون

او درون من،من از او بیرون

یک تپش دل این همه افسون

ای فرشته ی عشق به خلوت راز دعایم کن

ای بهشت نیاز،الهه ی ناز،صدایم کن

من برای پر زدن پیله ای نمی تنم

داغ پروانه شدن حک شده روی تنم

دل من خانه ی عشق

خود من خانه به دوش

به کجا پر بکشم که غریبه وطنم

به کجا پر بکشم که غریبه وطنم

اتفاق عاشقی انتخاب من نبود

او پی نشانه بود،دیدم آن نشان منم

مرهم زخم خیال کشتن خاطره هاست

نقطه چین خاطرت،خط بی پایان منم

ای فرشته ی عشق به خلوت راز دعایم کن

ای بهشت نیاز،الهه ی ناز،صدایم کن

—   —  —   —  —



gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

دانلود تیتراژپایانی سریال نقطه سر خط با صدای مجید اخشابی به همراه متن

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود