گزارش روز: خداحافظ آقاي شيث رضايي گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

گزارش روز: خداحافظ آقاي شيث رضايي

شيث حالا براي بار سوم از پرسپوليس اخراج شده است البته اين‌بار برخلاف گذشته امضاي مديرعامل پاي برگه اخراج اوست

در بازي پرسپوليس و سپاهان بود كه براي اولين‌بار تكنيك فوق‌العاده و شجاعت كم‌نظيرش را به چشم ديديم. او يك مدافع راست كلاسيك بود كه خوب دريبل مي‌زد، خوب سانتر مي‌كرد و كناره‌ها را عليه نفوذ حريف مي‌بست.

 او يك اسم سه حرفي داشت نامي كه خيلي زود تبديل به يكي از مشهورترين بازيكنان پرسپوليس شد. يك جوان مازندارني با تنه بلند و پاي كوتاه‌تر كه توسط وينكو بگوويچ به فوتبال ايران معرفي شد. او قبل‌تر شاگرد حميد درخشان بود و از راه سايپا به پرسپوليس آمده بود، بازيكني با سابقه زمين‌هاي چمني و گلي شمالي و با همان سبك بازي. چهره‌اي كه جماعت مطبوعاتي خيلي سريع به او پروبال دادند.
 شيث در عين حال يك شانس ويژه هم آورد او بازيكني بود كه به دليل دگرگوني‌هاي سريع در باشگاه پرسپوليس ناگهان تبديل به باسابقه‌ترين بازيكن تيم شد و بازوبند كاپيتاني پرسپوليس را به بازو بست. او سپس به عضويت تيم ملي ب هم درآمد و يكي از بازيكناني بود كه در صورت ادامه كار قلعه نویی در
فوتبال ايران بدون ترديد دوران ملي‌اش را آغاز مي‌كرد.


 اين روند صعودي اما با جدايي مصطفي دنيزلي از پرسپوليس شكل تازه‌اي پيدا كرد. شيث رضايي مدافع تيمي بود كه افشين قطبي سرمربي آن شد. مربي‌اي كه دوران تازه شيث با حضور وي رقم خورده است. هنوز 4هفته از مسابقات ليگ نگذشته بود كه حرف‌هاي درگوشي و زمزمه‌ها آغاز شده بود.
پرسپوليس در تهران ميزبان پگاه بود و شب مسابقه شيث رضايي با چند بازيكن مثل محسن خليلي، نيكبخت واحدي، عباس آقايي و چندتاي ديگر در جلسه‌اي با حضور كاشاني از دشواري‌هاي كار با افشين قطبي گفتند. او اعتقاد داشت قطبي مربي خوبي نيست و بايد اخراجش كرد.شيث 2هفته بعد در بازي فجرسپاسي وقتي سرمربي او را بيرون كشيد در مصاحبه تلويزيوني مشكلاتش با افشين قطبي را رسانه‌اي كرد. با اين جرقه او به مرور به حاشيه رفت و  تبديل به سمبل مخالفت بازيكنان عليه مربي شد.
بعد از اين نوبت به سياست كج‌دار و مريز كادرفني در مقابل شيث رسيد كه از حمايت مديرعامل برخوردار بود اما نهايتا او در 4بازي مانده به آخر فصل از تيم اخراج شد و اتفاقا پرسپوليس بعد از جدايي او و محمدرضا ماماني چهره متفاوتي از خود نشان داد و در نهايت هم  به قهرمانی ليگ رسید.
رضايي با ابقاي افشين قطبي از پرسپوليس رفت اما بعد از حضور جديد تيم مديريتي پس از فصل فاجعه‌بار او اولين بازيكني بود كه با گروه جديد پای میز قرارداد رفت و بازوبند را هم  به بازو بست. شيث با شروع فصل در دوره كرانچار هم مشكلاتي با او داشت اما اين مسائل در مقايسه با اتفاقات زمان علي دايي هيچ بودند.
رضايي بعد از اين فصل در سال دوم با دايي به مشكل شدید خورد و دايي اين بازيكن را در اختيار باشگاه گذاشت. چهره ای كه حالا ديگر پايگاه مردمي خود را از دست داده و به عنوان پرحاشیه ترین بازیکن ایران شناخته می شد  .
رضايي اما با جدايي دايي دوباره به پرسپوليس بازگشت و با وجود همه مخالفت‌ها با حميد استيلي دوره تازه‌اي را آغاز كرد. او در ابتداي فصل در تركيب ثابت بود اما به مرور نيمكت‌نشين شد و در نهايت با تمرين و سكوت به تركيب اصلي رسید اما درست در شرايطي كه به نظر مي‌رسيد همه چيز درباره او تغيير كرده اين بازيكن در بطن ماجرايي قرار گرفت كه حالا مهمترين خبر فوتبال ايران است.
شيث حالا براي بار سوم از پرسپوليس اخراج شده است البته اين‌بار برخلاف گذشته امضاي مديرعامل پاي برگه اخراج اوست و اين در شرايطي است كه به نظر وي در اين اتفاق تقصير كمتري از محمد نصرتي داشت. اما نصرتي حالا حمايت بازيكنان تيم ملي و جمعي از چهره‌هاي ورزش را پشت خود مي‌بيند و شيث  بنا بر سوابق قبلی تنهاي تنها در موقعيت گير كرده كه حتي گربه‌اي به نفعش عطسه نمي‌كند.
 آيا اين پايان كار شيث است؟ مشخص نيست اما اين تله ایست كه سال‌ها پيش ستاره‌اي مثل مجتبي محرمي در آن گير كرد و ديگر نتوانست خود را از آن خلاص كند. حكمي مثل يك داغ كه براي پاك كردن آثار آن بايد بيش از اين حرف‌ها حوصله داشت و زمان صرف كرد.
متأسفيم براي بازيكني كه مي‌توانست با تكنيك خوبش ستاره بزرگي باشد... اما آن جوان ساده شهرستاني راه ديگري را براي جلب توجه برگزيد؛ راهي که به ویرانی رسید  .
 تو می توانستی اما ؛ خداحافظ آقاي شيث رضايي ...



  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    گزارش روز: خداحافظ آقاي شيث رضايي

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود