چمران:کمرکاشانی واقعا درد می کرد/ فوتبال را باید چندسال تعطیل کرد / آقای فردوسی پور سابقه شما درفوتب گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

چمران:کمرکاشانی واقعا درد می کرد/ فوتبال را باید چندسال تعطیل کرد / آقای فردوسی پور سابقه شما درفوتب

این فوتبال فقط پول زیادی داره والا از اخلاق خالی است و بهتراست چند سال آن را تعطیل کرد و با برنامه ریزی درست و حسابی بنای خوبی برای آن گذاشت

Adel Ferdosipoor

-مازیار ناظمی مجری خبر ورزشی صدا و سیما که اجرای برنامه تهران 20 را هم برعهده دارد در آخرین پست وبلاگ خود قسمتهایی از گفت و گوی خصوصی اش با رئیس شورای شهر تهران را درباره ورزش منتشر کرذه است.ناظمی در این مطلب نوشنه:
 بعد از برنامه تهران ۲۰ شبکه تهران با مهندس چمران رئیس شورای شهر، یادی هم از اخلاق در جامعه کردیم و بحث بی اخلاقی برخی بازیکنان فوتبال مطرح شد و البته اشاره به واقعه اخیر! پرسپولیس.
مهندس معتقد بود این فوتبال فقط پول زیادی داره والا از اخلاق خالی است و بهتراست چند سال آن را تعطیل کرد و با برنامه ریزی درست و حسابی بنای خوبی برای آن گذاشت .
 موقع رفتن گفتم آقا سلام من را به دوستمان حاج حبیب کاشانی در شورای شهر برسان ،حالا واقعا کمرش درد می کرد یا دنبال بهانه بود از پرسپولیس برود! مهندس گفت نه اینطوری نبود ، خودم بردمش بیمارستان ، واقعا درد کمر از پا انداخته بودش.
بحثمان رفت سراغ مدیریت اقای رویانیان در پرسپولیس میگفت فکر کنم ایشان در ورزش و فوتبال به لحاظ مدیریتی صدمه بخورد.
اقای چمران نقدی هم به عادل فردوسی پور داشت می گفت: ایشون از همه مدیران سوال میکنه سابقه ورزشی شما چیه ؟ یکی از ایشون سوال کنه شما که مهندسی و معلم زبان در دانشگاه شریف ،سابقه ورزشی شما چیه ؟
.



  • نوشته : عادل
  • تاریخ: شنبه 14 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    چمران:کمرکاشانی واقعا درد می کرد/ فوتبال را باید چندسال تعطیل کرد / آقای فردوسی پور سابقه شما درفوتب

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود