هاشمي‌نسب: دود برخورد با نصرتي و رضايي نبايد به چشم خانواده آنها برود گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

هاشمي‌نسب: دود برخورد با نصرتي و رضايي نبايد به چشم خانواده آنها برود

هاشمي‌نسب: دود برخورد با نصرتي و رضايي نبايد به چشم خانواده آنها برود/ اين روزها همه اس‌ام‌اس كريس رونالدويي مي‌دهند!/ مي‌ترسم حرف بزنم و بلاژويچ سكته كند

وقتي به گذشته‌ها فكر مي‌كنم به اين نتيجه مي‌رسم كه بهتر بود آرام‌تر رفتار مي‌كردم ولي من هرگز پشيمان نيستم

hasheminasab esteghlal

ميروسلاو بلاژويچ در مصاحبه اخير خود به سوژه‌هاي قابل توجهي اشاره كرده كه يكي از آنها صحبت كردن در مورد خداداد عزيزي بود.
بلاژ اشاره‌اي هم به اخراج مهدي هاشمي‌نسب كرده ولي صحبت زيادي در مورد او انجام نداده است. هاشمي‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد حرف‌هاي چيرو مي‌گويد:« من دوست ندارم جواب حرف‌هاي او را بدهم چون مي‌ترسم حرف بزنم و بلاژ سكته كند. او مي‌خواهد با كت و شلوار سفيدش و سيگاري كه مي‌كشد هميشه در روزنامه‌ها باشد و بهتر است حرف خاصي نزنم.»
او در مورد اخراجش از تيم ملي در زمان بلاژويچ ادامه مي‌دهد:« بلاژ عروسكي بود كه توسط ديگران بازي داده مي‌شد. او اختياري از خودش نداشت و بازيكنان تيم را بزرگترهاي تيم ملي مشخص مي‌كردند. بلاژ ما را اخراج كرد كه به تيم ملي شوك بدهد و خوشبختانه اين شوك نتيجه داد و ما با شكست دادن ايرلند به جام جهاني رفتيم. بلاژويچ نمي‌داند ديروز ناهار چه خورده ولي در مورد 10سال پيش حرف مي‌زند.» ا
ز هاشمي‌نسب در مورد محمد نصرتي و شيث رضايي كه اين روزها ويژه‌ترين چهره‌هاي فوتبال ايران هستند سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:«‌من معتقدم كه بايد با آنها برخورد شود ولي دود اين برخورد نبايد به چشم خانواده‌هاي اين دو بازيكن برود. حركات آنها جهاني شد و حتي اس‌ام‌اس‌هاي كريس رونالدويي و مسائل ديگري روي موبايل‌ها پخش شده كه روي موبايل من هم فرستاده مي‌شود.»
خيلي‌ها معتقدند هاشمي‌نسب فوتباليستي بود كه مسائل غيرفني او را تبديل به يك چهره ويژه در فوتبال ايران كرد. خودش در اين مورد مي‌گويد:«‌ هر وقت احساس مي‌كردم كه حقم دارد خورده مي‌شود آرام نمي‌نشستم و هر وقت هم كار اشتباهي مي‌كردم جرأت عذرخواهي داشتم. وقتي به گذشته‌ها فكر مي‌كنم به اين نتيجه مي‌رسم كه بهتر بود آرام‌تر رفتار مي‌كردم ولي من هرگز پشيمان نيستم چون دنبال حقم بودم و تا آنجايي كه امكان داشت به كسي بي‌ادبي نكردم.»
 او تأكيد مي‌كند:«‌من از پرسپوليس به استقلال رفتم و به تيم سابق‌ام گل زدم به همين دليل گفتند كه هاشمي‌نسب ياغي است. من حق انتخاب داشتم و بايد به مسائل مالي هم فكر مي‌كردم و در ضمن معتقدم كه مشكل اصلي در انتقال من به استقلال محبوبيتم بود كه براي خيلي‌ها سنگين تمام شد. باز هم مي‌گويم كه اگر احساس مي‌كردم حقم خورده مي‌شود ساكت نمي‌نشستم. حتي اگر مقابل پدر و مادرم چنين احساسي را داشتم از حقم نمي‌گذشتم.»



  • نوشته : عادل
  • تاریخ: شنبه 14 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    هاشمي‌نسب: دود برخورد با نصرتي و رضايي نبايد به چشم خانواده آنها برود

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود