شایعه در شهر: علیخانی توبیخ می شود؟ گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

شایعه در شهر: علیخانی توبیخ می شود؟

اندیشه اسلام آباد: در اتفاقی نادر، احسان علیخانی مجری مشهور تلویزیون که در برنامه زنده و نوروزی سیما  صحبت می کرد، به شدت و البته با لحنی آمیخته با شوخی از رئیس جمهور و وضعیت اقتصادی کشور انتقاد کرد که ظاهرا به همین جهت از سوی مسوولین صداوسیما توبیخ شده و احتمالا همچون فرزاد حسنی از رسانه ملی کنار گذاشته می شود.

 http://ups.night-skin.com/up-90-11/45878785448.jpg
به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب"، احسان علیخانی در بخشی از برنامه نوروزی شبکه دو رو به دوربین گفت: هرچند که رییس جمهور محترم در مجلس سخنانی گفتند ولی گرانی در کشور وجود دارد و مردم در فشار اقتصادی هستند.
 
وی در ادامه افزود: جناب آقای احمدی نژاد! فکری به حال این گرانیها بکنید؛ همه ملت که نمی توانند بیایند از محله شما خرید کنند،
 
علیخانی به شوخی گفت: اگر همه بخواهند از محله ی شما بخرند قیمت تاکسی تا محله ی شما را هم باید روی جنس بکشن!
 
به گزارش انتخاب؛ قابل ذکر است، شرایط خاص اقتصادی و گرانی های کم سابقه ، با وجودی که صدای بسیاری از مردم و حتی مسئولین ارشد نظام مثل دکتر لاریجانی را درآورده، اما همچنان از سوی برخی مقامات دولتی تکذیب شده و شرایط کشور "مناسب" توصیف می شود!
 
این اتفاق در شرایطی افتاد که تلویزیون نیز مانند برخی مقامات دولتی، مشکل گرانی در کشور را تکذیب کرده و دائماً در گزارش های خود، شلوغی بازار، مسافرت ها و... به حساب شرایط مساعد اقتصادی می گذارد.
 
علیخانی توبیخ شد
 
در همین حال، یک منبع آگاه در تلویزیون در گفت و گو با "انتخاب"، با بیان اینکه "احتمال عدم حضور علیخانی مقابل دوربین در برنامه های زنده" قوت گرفته، اعلام کرد که علیخانی از سوی مسئولین تلویزیون توبیخ شده است.
 
وی همچنین احتمال کنارگذاشتن این مجری از تلویزیون را رد نکرد و سرنوشت فرزدا حسنی را برای علیخانی پیش بینی کرد.
 
خبرنگار "انتخاب" می افزاید: چند سال پیش فرزاد حسنی طی گفت و گو با سردار رادان به شدت از طرح امنیت احتماعی انتقاد کرد و باعث شد وی برای مدت طولانی از تلویزیون خداحافظی کند. هر چند وی، از سال پیش، تنها در برنامه های نوروزی تلویزیون به عنوان مجری حضور پیدا می کند.

  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    شایعه در شهر: علیخانی توبیخ می شود؟

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود