ترجمه ی قالب رایگان برای لوکس بلاگ شرایط ویژه گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

ترجمه ی قالب رایگان برای لوکس بلاگ شرایط ویژه

سلام به لوکس بلاگی های عزیز من چند تا قالب زیبا ترجمه کردم برای لوکس بلاگ و چون زحمتی برای این قالب ها کشیدم

برای همین به دوستانی که برای سایت ما 25 مطلب بفرستن با توجه به موضوعات سایت گنبد دانلود

لطفا پست هایی که ارسال میکنید

عکس ها را در یک آپلوت سنتر مطعن آپلود کنن

اگر بشه این آدرس را در عکس پست ها بزارن

www.gonbad-downloa.ir

دوستان مطالب کپی هم اشکالی نداره ولی تغییراتی بدن روی مطالب مثل عوض کردن عکس

و حتما منبع را ذکر کنند

قالب را برای آنها قرار میدهیم

نمونه ی قالب های ترجمه شده :

www.gonbad.download.lxb.ir

adelkhoje.loxblog.com

easydownload.loxblog.com

برای فرستادن پست ابتدا عضو شوید

برای عضویت کلیک کنید !!!

پس فرستادن مطلب لطفا آدرس وبلاگ لوکس بلاگ

و رمزتون را در پیغام خصوصی بدید تا براتون ویرایش کنم یا اگر نخواستن قالب را براشون ارسال میکنم

 




gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

ترجمه ی قالب رایگان برای لوکس بلاگ شرایط ویژه

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود