عرضه یک شاسی بلند افسانه‌ای از سوی بی ام و + عکس گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

عرضه یک شاسی بلند افسانه‌ای از سوی بی ام و + عکس

ماشین‌: ما معمولا طرفدار بازار شایعات نیستیم مگر اینکه این شایعات تاحد زیادی به واقعیت نزدیک باشد و خوب خبر تولید یک شاسی بلند دیگر از سوی خودروساز باواریایی با نام X7 دیگر از حد شایعه خارج شده و به واقعیت نزدیک شده است.

بی ام و

عرضه یک شاسی بلند افسانه‌ای از سوی بی ام و + عكس از سایت گنبد دانلود

بی ام و

 

با ورود خودرو شاسی بلند X1 به بازار ایالات متحده در پاییز ،این خودروساز در حال حاضر یک سری کامل X شامل ۱،۳،۵ و ۶ رادارد و حالا نوبت به ۷ است که در پلتفرم شاسی بلند طراحی و به بازار عرضه شود.

با ورود بنتلی و لامبورگینی به بازار شاسی بلندهای لوکس ،بی ام و در نظر دارد تا برای BMW X7 سنگ تمام بگذارد و تمام مهارت خود را در این صنعت به کار گیرد.

سایت پاتوق۹۸ : هیچ شکی وجود ندارد که بنتلی همیشه در تولید خودروهای لوکس موفق بوده است و البته نمی توان از اروس لامبورگینی نیز بی تفاوت گذشت که به احتمال فراوان چند سال برای جاافتادن در بازار زمان لازم دارد و خوب بی ام و می خواهد با عرضه X7 در حقیقت بازار شاسی بلندهای لوکس را با فاصله ای بسیار در اختیار خود داشته باشد.

این شاسی بلند بر اساس همان پلتفرم X5 بوده و به احتمال فراوان در سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد و باید در آن سال به تماشای یک جدال جالب بین بی ام و ،بنتلی و لامبروگینی در عرصه شاسی بلندهای لوکس بنشینیم در یک بازی که خودروساز باواریایی علاقه فراوانی به آن دارد.



gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

عرضه یک شاسی بلند افسانه‌ای از سوی بی ام و + عکس

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود